Overgeven..

Sneu is dat hè, om die kleine ukken te zien overgeven. Tijs heeft de eerste keer overgegeven toen hij 6 maanden was. Gelukkig bleef het bij 1 keer toen, wel had hij toen een paar dagen diarree. Vervolgens heeft hij een flinke buikgriep gehad toen hij 9.5 maanden was, hij heeft toen in een uur tijd 6x overgegeven. Dat was echt zielig.
En vorige week heeft hij weer een buikgriepje gehad, gelukkig maar 1x overgegeven, maar hij is er 3 dagen goed ziek van geweest. Verder is hij gelukkig nog bijna niet ziek geweest. Tijs is blijkbaar gevoelig voor buikgriep.

Veel beterschap met Kay!

Groetjes,
mv Tijs

Mila heeft een aantal weken geleden voor het eerst overgegeven.
De dag erna ook diaree erbij.
ze heeft toen ook een buikgriep gehad.
wat een gedoe was dat,alles onder de spug en ik was me er druk mee...toen was het wel ff zwaar hoor het moederen...ik had dat nog nooit meegemaakt haha
nou succes ermee..
groetjes piewie

hoi hoi

lang weg geweest op de site maar wil weer gaan proberen om het bij te houden
maar hier ook eentje die goed ziek is geweest zrlfs zo erg dat ze hem 4 dagen opgenomen hebben.  1 dag in  breda en drie dagen in tilburg aan de sonde gelegen   700 gram afgevallen en hij is al niet de grootste en de stevigste met een gewicht van 8700 graam en 78 cm heb je niet veel te verteeren maar uit eindelijk helemaal goed gekomen hij eet nu weer heel goed maar het doet je wel zeer om je kind met een slangetje aan zijn neus in een kinderbedje te zien liggen ik had echt zoiets had ik daar maar gelegen.
maar nu is alles weer goed

groetjes jessica   moeder van mitchel

Terug
Bovenaan