Overgeven

Hoi,

Heb zaterdagmorgen en vanmorgen mijn ontbijt er volledig uitgegooid. Pffff... dacht dat ik de misselijkheid alleen in het begin zou hebben. Verder (sorry voor het vieze bericht, hoop niet dat je aan je ontbijt zit ;-) poep ik me helemaal wezenloos momenteel. Pfff... alsof ik helemaal leeg ben vanbinnen, op de baby na dan.

Hebben meer mensen dit?

x

Nou het overgeven gelukkig niet, maar die poepdrang heb ik bijna de hele dag door. Heb extra vochtig toiletpapier ingeslagen omdat het anders misgaat aan de achterkant.

Heeeeel vervelend, maar ik denk dat we inderdaad gewoon geen plaats meer voor eten hebben in de buik.

Ik eet nu 4 of 5 keer per dag in plaats van 3 keer. ZO beperk je het nog een klein beetje. Maar ik zit ook minstens 3 keer per dag voor een grote beurt, en minstens 15 keer voor een kleine beurt. De toiletpapierfabrikant is momenteel heel blij met mij hahahaha

liefs

Dat bedacht ik me ook ja, dat ik echt grootverbruiker ben momenteel! Vochtig toiletpapier is goed idee, ik begin het ook wat oncomfortabel te vinden ;-)

Nou ja, beter dit misschien dan verstopt zitten, zoals je ook vaak hoort.

Ja, als ik moet overgeven met name 's morgens. Wordt met name getriggered door iets wat ik dan eet en/of drink...
Koffie heb ik al opgegeven en teveel eten komt er zo weer uit. Ook tandenpoetsen veroorzaakt kok of kotsneigingen ;-)
In de loop van de dag wordt t beter....

Als je toevallig staalpillen slikt dan kan het daaraan ook liggen, toen ik daarmee stopte (tegen lage bloeddruk, toen was mijn ijzer weer goed) werd alles ineens n stuk beter.

Dat poepen herken ik ook haha, sinds een paar dagen, alsof je darmen alles er snel weer uitwerken...

Succes!

Rommelende darmen en overgeven zijn een voorbode!
Ik heb er ook al een aantal weken, af en aan last van, van die rommelnde darmen,dus het wil niet zeggen dat je vandaag of morgan al gaat bevallen,maar het zou zomaar eens kunnen ;)

Succes!

Wat vervelend dat je last hebt van overgeven! Nou ja, nog heel even en je bent er vanaf!

Poepen is bij mij een heel ander verhaal. Ik heb last van obstipatie... De hele zwangerschap geen last van gehad, maar nu zit ik geregeld verstopt. Dan eet ik heel veel kauwgom (suikervrij) en dan komt het weer los (bah). Maar dat is geen pretje, want dat gaat gepaard met gigantische krampen.

Ach ja, zwanger zijn is niet alleen maar roosGeurig hihi.

Sterkte allemaal!

Hier enorm last van de darmen, kan inderdaad een voorbode zijn. Enne dat overgeven, is zeker een teken. Je hormonen slaan weer om tegen de bevalling aan, en dan kun je weer niet tegen bepaalde luchtjes en ga je over je nek. Vraag maar eens aan moeders die al bevallen zijn of ze overgegeven hebben voor de bevalling, een groot percentage zegt ja.

Elke krampje denk ik oh men weeen zijn begonnen (vandaag 38 wk) maar dan blijken het toch men darmen te zijn.

Succes meiden

Terug
Bovenaan