Overgeven

hey,

ik heb ook echt heel veel last van mijn darmen! Heb echt de hele dag het gevoel alsof ik moet poepen, maar meestal gewoon lucht... Poep ook echt wel paar keer op een dag...

Tip tegen verstopping: activia!! Ik had er in het begin heel veel last van, en ben dat toen gaan gebruiken. Ontbijt iedere ochtend eerst met activia toetje. Vorige week was ik vergeten ze te kopen, en had ik de twee dagen voor dat ik boodschappen ging doen geen toetje meer... En je raad het al: zat meteen weer verstopt...

Succes allen :)

Liefs,

T

Wat vervelend zeg! Hier merk ik ook dat ik af en toe wat misselijk begin te worden. Wat betreft de darmen, ik ben aardig verstopt dus maar weer goed aan de vezels!
Lang leve de laatste loodjes... Succes allemaal!!
En hopen dat de kleintjes niet al te lang op zich laten wachten..

Liefs

overgeven is gelukkig bij in de hele zwangerschap bijna niet voor gekomen. Ja de eerste paar weken, dat ik zelfs van de koelkast open doen moest overgeven terwijl deze niet stonk, raar he? Misschien dat het nog wel terug komt, maar 'k hoop van niet.

Van verstopping heb ik wel de hele zwangerschap last van gehad. Maar dat is sinds afgelopen week ook helemaal omgedraaid. Met andere woorden, 2 á 3x per dag is weer heel normaal voor mij. Vannacht (lees: 01.30uur) )werd ik wakker en moest ik plassen, maar toch maar ff blijven zitten want kreeg buikkramp en ja hoor en vanmorgen weer. Dus dat komt gelukkig allemaal weer goed op gang. Hoop dat het een voorteken is dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.

Liefs

Joyce

Ja ik heb sinds 1,5 week ook steeds meer last van mijn darmen.. Daarnaast moet ik ook zoveel plassen op 1 dag, zeker nu de kleine is ingedaald.. Niet normaal en het is ook telkens maar een klein beetje.. Ik ga ook niet meer ergens naar toe als ik weet dat er geen toilet in de buurt zit..;)

Ben gelukkig niet misselijk, maar ik merk wel dat er minder in mijn maag past. Als ik teveel eet krijg ik echt een maagzuur-aanval. auwauw.
En ik drink elke ochtend een glas roosvice-laxo, dus met poepen zit het nog wel goed.
En plassen, tja mijn blaas is een speeltje voor de baby ofzo, als ze beweegt moet ik meteen plassen!
Maar als ik even van houding verander, veranderd die uk mee, en vaak gaat de aandrang om te plassen dan weg. Nu ik dat ontdekt heb ga ik niet meteen naar de wc om te plassen, maar wacht ik even tot ik écht moet.

Van beide geen last, kabbelt allemaal gewoon door hier.

Ik las dat iemand zei dat je vaak ook moet overgeven met bevallen, heb ik ook geen last van gehad. Was ook niet misselijk ofzo tijdens de bevalling. Ben gewoon niet zo'n spuger, denk ik.

Dat zal m'n zoon dan wel van mij hebben, die heeft in zijn 19 maand jonge leventje nog niet 1 keer overgegeven, NUL keer. Hoe bijzonder he?! (gelijk ff afgeklopt aan de tafel)

noU, Ik kan dus af en toe echt midden in de nacht als ik voor de zoveelste keer ben opgestaan voor te plassen ook een grroot beurtje leggen hahaha...

Laten we hopen dames, dat het een voorbode is!

Tsja, ik wil niet veel zeggen, maar vorige week maandag heb ik inderdaad ook alles eruit gegooit, en donderdag was Julia er al!!

Wie weet!! Ik duim voor jullie!!!!!

Liefs Marit

Terug
Bovenaan