<p>Hoi,</p><p>Na veel observeren en aan proberen te voelen wat onze kleine man nodig heeft, en waar de huilbuien vandaan komen zijn zowel wij als ouder als ons zoontje oververmoeid geraakt en in een cirkel terecht gekomen. Ook dloeg hij zich wakker omdat zo veel en hard maaid met zijn armen. Het cb adviseerde om te gaan inbakeren de pacco doek hebben we een week geleend na deze week ( afgelopen di terug gebracht) besloten zelf een doek aan te schaffen omdat we zagen hoe ontspannend het was voor hem en hij beter sliep en heel ander mannetje ineens! Om het inbakeren goed en duidelijk met de juiste regelmaat eromheen te gebruiken ben ik die week heel de week thuis gebleven ieder slaapje in de doek in zijn ledikant. </p><p>Gisteren vond ik het wel tijd om erop uit te gaan. Ik ben 3-4 uur weg geweest met m, meestal komt hij na 3-4 uur om voeding dus ik dacht kunnen we ons prima aan het ritueel blijven houden. Hij heeft 1 keer gehuild en dat was aan het einde waarop ik besloot naar huis te gaan. </p><p>Meteen na thuis komst was het drama ook al heb ik ritueel voeden, verschonen, knuffelen, en wat zelf op bed brabbelen in ons bed, inbakeren en moment van ogen sluiten ledikant in aangehouden. Hij is alleen maar onrustig geweest en gehuild. Waarop ik besloot hem op mijn borst te leggen waar hij 2 uur geslapen heeft. Hierna heeft hij zijn voed ritueel weer gehad om vervolgens in zijn ledikant te gaan slapen. Na 30 min huilen hem eruit gepakt, na 1 uur nog niet rustig en kalm, onder de douche gegaan vanaf de eerste seconde meteen kalm geen huiltje gewoon totaal ontspannen. Daarna onder de douche vandaan weer totale paniek. Opnieuw inbakeren was een groot gestoei en niet prettig, toen ontstond er weer rust bij ons mannetje maar owee als we hem in zijn ledikant leggen dan is er paniek. Dit toch 30 min volgehouden maar hij raakte alleen maar weer overstuur. Geëindigd op zijn verschoningskussen tussen ons in uiteraard goed ondergedekt zodat hij niet onder onze deken kon schieten. Zo heeft meneertje 3 uurtje geslapen en klaar voor de volgende voeding. Na deze voeding toch weer ingebakerd en in ledikant daar heeft hij 2 uurtjes geslapen. Nu weer ingebakerd veel huilen en nu wel stil.. voor hoelang het duurt? Ik hoop voor ons mannetje een fijn dutje doet zodat hij niet weer oververmoeid raakt. Hij drinkt ook maar hooguit 90cc als hij zich zo 'gedraagt' , anders 120..</p><p>Ik merk heel erg zo gauw ik buiten de deur geweest ben de prikkels onze kleine man te veel worden.</p><p>Oma heeft het weekend 3 uur opgepast niet volgens aangegeven ritueel en handelen gewerkt/opgepast en we hebben vervolgens heel de avond met een huilend kindje gezeten. </p><p>Betekend dit dat we echt nergens meer naartoe kunnen op deze manier? Vind het zo zielig te zien dat hij zo worsteld met alles wat er overdag gebeurt is. </p><p>Dinsdag cb geweest en daarna boodschappen, zelfs gevoed bij cb en dus niet zijn ritueel kunnen volgen en toen was er weer niets aan de hand ook de avond niet. </p><p>Heeft iemand nog tips of kan iemand uit ervaring iets vertellen? Wil zo graag dat mn mannetje ontspannen is! </p><p>Hij is nu 5 weekjes oud.</p><p>Lieve groetjes een mama die het beste wilt maar een beetje hulp/inzichten nodig heeft?</p>