Overgewicht en zwanger willen worden

hallo dames,

allemaal bedankt voor jullie goede adviezen. ik doe al erg goed mijn best om niet al te veel te snoepen tussendoor. maar ja, met een man die ook alles lekker vind is het soms wel moeilijk. en op het moment is het verjaardagstijd bij ons. errug druk en gezellig dus. een glaasje wijn of 2 of 3. en natuurlijk een lekker hapje erbij.
tis wel opbeurend dat er ook dames bij zijn die ook overgewicht hebben en toch zwanger zijn geworden. dan denk ik van dat kan ik dan toch ook wel.
heb zojuist tarwekiemoliecapsules gehaald en ik ben benieuwd of die ook wat gaan doen.
iedereen bedankt en klus ze.

groetjes andrea

Proficiat met alle verjaardagen. Bedenk dat bij alles wat je KUNT gaan snoepen, je vooraf kunt KIEZEN om achteraf TROTS te kunnen zijn op je zelf!

en die paar wijntjes af en toe maken ook niet veel uit als je eht maar niet iedere dag doet en dat is net zo met snoepen. Tijdens een verjaardag voor jezelf kiezen of gebak of andere lekkere dingen en niet en en. Dat scheelt ook al een heleboel. En wat Claske zei drie keer op een dag eten en wel gevarieerd en gezond dat scheelt al een heleboel, dan kan je best af en toe een klein uitstapje maken naar een tussendoortje of iets lekkers maar doe het niet te vaak.

succes

Help! hoe krijg ik m'n letters weer recht?
Ik heb gehoord dat suikervervangers juist zorgen dat je wilt snoepen. Een tussendoortje heeft invloed op je suikerspiegel. Wisselingen in die spiegel zorgen dat je je minder goed voelt. Ik merk wel dat als ik een tijdje gezond eet, ik helemaal geen zin meer heb in iets ongezonds. Een zak chips ofzo, daar heb ik dan helemaal geen trek meer in.

Terug
Bovenaan