overgewicht EN zwanger

Ik weeg nu dik 110 kilo en ben begonnen met 95 kilo (dus al dikek 15 kilo eraan) en ik ben bijna 29 weken zwanger nu.

Ik heb nog geen een keer op de weegschaal hoeven staan bij de VK gelukkig! Ze zegt dat gewicht niet zozeer belangrijk is dat je het vanzelf voelt als het niet goed is (teveel aankomen e.d.) is mij prima, ik houd het thuis wel in de gaten.

Het scheelt misschien dat ik 185 cm lang ben, ik had maat 44 en nu heb ik maat 46-48 ik vind trouwens WEL lastig om leuke zwangerschapskleren te vinden want de leukste dingen hangen er maar tot XL en dat past net niet meer :(

Ik eet trouwens minder als normaal (vanwege mijn maagzuur enzo en dat ik gewoon het gevoel heb of mijn maag in de weg zit) dus daar ligt het niet aan, ik heb al wel mijn eiwit moeten checken bij de VK omdat ik zoveel was aangekomen (heb ik zelf gemeld want zij vraagt er niet naar) en omdat ik overdreven veel vocht vasthoud.. die was keigoed en verder gaat alles in principe goed dus dat geloof ik dan maar.

Ga het wel ontzettende moeilijk krijgen straks om weer onder die 100 te komen daar zie ik wel tegenop maar doe er niets aan, ik eet niet meer dan gewoonlijk dus wat moet ik doen (niet eten? dat is ook geen optie)

Hoi Ponyville,

Wij zitten dus redelijk hetzelfde met  lengte en kilo's! Ik ben 1.82 en woog 93 kilo. Zit nu op 99 kilo, dus nog net onder de 100. Weet dat ik die grens overga, maar wil straks wel weer hard gaan werken om onder de 100 te komen. Sport veel, dus dat gaat misschien wel weer lukken.  
Heb  (had) ook maat 44.   Merk juist dat ik bij de zwangerschapkleding heel vaak maat L moet hebben (bijvoorbeeld van H&M mama en Promiss). Dus ik kan nog groeien naar XL, haha. Maar daarna houdt het helaas op. Heb wel veel gewone shirtjes aan. Zwangerschapsbroek, band over mijn buik en daarover heen een shirtje. Vind het dan heel leuk staan dat je de band eronderuit ziet.

Groetjes Nienke (19 weken + 4 dagen)

Terug
Bovenaan