overgewicht!!!

heej linda,

ik hoop niet dat dat iets uitmaakt.
Ik ben 1,69 en weeg 92 kg. Ik probeer nu wel goed op te letten, zeker omdat dat een goede gezonde basis is voor zwanger worden.
op zwangerwijzer.nl raden ze je aan om eerst af te vallen voordat je zwanger wordt, ik ken zoveel mensen in mijn omgeving die stevig/dik zijn en toch zwanger raken.
Het is maar net hoe je je in je lichaam voelt!

gr.mij

Hoi carolinda,

Ik heb zelf ook overgewicht ben 1.63 en 70 kilo.. en bij mij is het gelijk in de 2e ronde gelukt hoor,
Ik zelf denk dat als je overgewicht hebt meer kansen hebt op vruchtbaarheidsklachten.
Net zoals dat je rookt meer kansen hebt op longkanker, maar er zijn ook mensen die niet roken die daa last van hebben..

(sorry dom voorbeeld mischien)

Maar ieder mens is anders zo dus ook ieder lichaam..

liefs Masrya

Meiden bedankt voor jullie reacties, Ik zie dat er toch wel wat meiden gewoon zwanger zijn geworden. De een deed/doet er wat langer over als een ander maar dat gebeurt ook bij dames met maatje 36. Ik hoop dat we allemaal snel en probleemloos zwanger kunnen worden.

Liefs Linda

Hoi Masrya,

sorry voor mijn complimetn, maar ik noem 1.63 m en 70 kg. GEEN overgewicht...
Ik noem da mooi...
Pas als je 1.63 en 90 kg weegt kun je pas van overgewicht spreken...Pas op, ik ben ook 1.74 en woog voor ik zwanger was 98 kg...dus ben ook geen dunne...bij de eerste zwangerchap woog ik 89 kg en duurde het 11 maanden voor ik zwanger werd, en bij deze zwangerschap woog ik dus 98 kg en duurde het 4 maanden.

Gewicht zegt niet alles, maar ik geloof wel dat het soms wat uit zou kunnen maken...

Heel veel succes met zwanger worden/ zijn,

Groetjes en een "dikke" kus!!! Valerie

Terug
Bovenaan