Overleden

Linda,

Wat vind ik dit erg voor jullie, ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik wens je heel veel sterkte met de bevalling (die je misschien liever overslaat) en ook bij de begrafenis.
Ik hoop dat jullie dit grote verdriet een plaatsje kunnen geven.

Liefs,
Els

Wat een afschuwelijk nieuws.
Heb vreselijk met jullie te doen.
Jong leven, net begonnen en nu al van jullie afgenomen.

Ontzettend veel sterkte gewenst in de moeilijke periode die komen gaat...

Liefs, Billie

Er valt weinig goeds te zeggen in zo'n situatie, ik heb d'r geen woorden voor  ...Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie wondertje.

Groet,
Anne

Hoi Linda,

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik wil ook zegen dat je overal goed de tijd voor moet nemen. Laat je niets opdringen en doe vooral alles zoals jij/jullie het wilt!

Het is gewoon je grootste nachtmerrie en het komt altijd bij een ander voor, maar nu bij jou. Je wordt weer even keihard met beide benen op de grond gezet terwijl je dit helemaal niet wilt.

Liefs Claudia, mama van Dion en Senne*

Lieve linda,

Wat verschrikkelijk, ik heb de tranen in mijn ogen. Ook ik moest vorig jaar afscheid nemen van ons kindje met 23 weken. Het is verschrikkelijk, zo onwerkelijk want dit gebeurt toch altijd bij andere, je weet dat het kan, maar niet dat het jou zou treffen.

Lieve meid, ik wens je heel veel sterkte. Ik las dat jij je kindje wilde begraven, misschien klinkt dit heel raar maar probeer hier iets moois van te maken. Ik heb onze lieve Reno* gecremeerd en heb alles zelf geregeld, iedereen vond het een heel mooi afscheid. Hier put ik dan ook nog dagelijks troost uit. Vooral omdat dit het enige is wat je voor je kindje kunt doen.

Mocht je nog vragen hebben dan mag je me natuurlijk altijd mailen. Ook vond ik veel troost om te chatten bij Lieve Engeltjes.

Nogmaals heel veel sterkte meid.

Mama van Kaylee en Reno*

Hoi Linda,

wat een vreselijk bericht. Zo vroeg al afscheid moeten nemen van een kindje is vreselijk.
Gaan ze nog kijken of weten ze waarom het kindje zo vroeg is overleden? Niet dat het je kindje weer terug brengt, maar toch.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verdriet en hoop dat er over een poosje weer een mooie tijd mag komen.

Sterkte,

Belle

Terug
Bovenaan