Overproductie melk

@dani, je kunt het ook bij recepten de melk vervangen voor je borst melk. Pannekoekjes bijvoorbeeld of een smoothie :) weet niet hoe oud je kindje is, maar dat vinden ze altijd wel lekker! En je kunt zelf natuurlijk ook mee eten van de pannenkoeken, poffertjes of wat dan ook
 
Je kunt via de 'officiële' kanalen zoals het moedermelk netwerk en de moedermelk bank niet doneren, maar er zijn ook informele manieren om te doneren. Als je op Facebook zoekt op donormelk vind je een aantal groepen. Daar hoeft je melk en jij niet gekeurd te zijn. Ik weet dat daar veel vrouwen héél blij zullen zijn met je melk. 
 
[quote quote=10380247]Je kunt via de ‘officiële’ kanalen zoals het moedermelk netwerk en de moedermelk bank niet doneren, maar er zijn ook informele manieren om te doneren. Als je op Facebook zoekt op donormelk vind je een aantal groepen. Daar hoeft je melk en jij niet gekeurd te zijn. Ik weet dat daar veel vrouwen héél blij zullen zijn met je melk.[/quote]
Top! Ik heb me gelijk aangemeld bij een groep. Super bedankt!
 
[quote quote=10380199]@dani, je kunt het ook bij recepten de melk vervangen voor je borst melk. Pannekoekjes bijvoorbeeld of een smoothie ? weet niet hoe oud je kindje is, maar dat vinden ze altijd wel lekker! En je kunt zelf natuurlijk ook mee eten van de pannenkoeken, poffertjes of wat dan ook[/quote]
Hij is nu 8 maanden. Bedankt voor de tip! Als we pannenkoeken gaan proberen, ga ik het zeker zo doen! 
 
Is je overproductie inmiddels op orde? Kan een heel lastig probleem zijn, dus ben benieuwd of je daar nog tips voor nodig hebt?
 
[quote quote=10380555]Is je overproductie inmiddels op orde? Kan een heel lastig probleem zijn, dus ben benieuwd of je daar nog tips voor nodig hebt?[/quote]
Ja, ik voed nu nog 3x per dag. En heb soms nog een zakje over, maar over het algemeen loopt het nu goed. De kleine man is nu 10 maanden, en nu eindelijk 's nachts geen lekkages. Overproductie is inderdaad best lastig. Bed en pyjama steeds nat. 'S morgens een spoor van melk als ik naar de toilet ging. Gelukkig is het nu op orde! Bedankt voor je interesse!
 
ik heb 4 mama's blij gemaakt met moedermelk! Dus ben 4 lades kwijt. Heb nu nog 4 lades over voor als ik stop met de borstvoeding. Of 1 van de mama's moet meer op willen halen.
 
iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken! ?
 
Terug
Bovenaan