Overspannen oma op laten passen ja of nee

Dank jullie wel voor het meedenken. Ik vind het enorm lastig. En jullie hebben allemaal een goed punt. Ik zou het mezelf inderdaad nooit vergeven als er iets zou gebeuren. 
En daarnaast, als het inderdaad geen onvoorwaardelijke steun is omdat ze niet mag oppassen en daardoor geen contact meer wil dan weet ik dat ook gelijk. Dat is pijnlijk, maar als ouders moet je soms moeilijke beslissingen maken. 
Hij is inderdaad een lichtpuntje voor haar. Ik zie hoe blij ze telkens is om hem te zien. Ze is ook echt superlief met 'm. Maar ze zit er ook wel erg bovenop. Telkens oppakken, boven de wieg hangen terwijl ik 'm probeer te laten slapen etc. Ze heeft zelf geen rust in haar donder, maar zo krijgt hij dat ook niet. Ik ben superblij dat ze zo gek van hem is, maar ik denk dat het voor haar In deze toestand ook ongezond is om haar probleem weg te stoppen en zich zo te focussen op hem. Als hij een regeldag heeft ben ik bang dat ze er straks opeens niet tegen kan. Laatst viel ze ook uit tegen haar stiefzoon van 7. Ze is gewoon ontzettend prikkelbaar momenteel.
Ik ga binnenkort het gesprek aan met haar. Nu nog niet, dan is straks de rest van mn kraamtijd verpest door ruzie. Dat moment wil ik graag nog even uitstellen zodat ik nog even kan genieten van deze bijzondere periode. :)
Blijft lastig zo'n situatie.. 

Terug
Bovenaan