Nee hoor de vlokkentest kan daarna als de kans 1 op 200 of lager is. De nekplooimeting is zoals ik hierboven beschreef, moet je maar even Google. Heb het daar gister uitgebreid over gehad. De bloedtest krijgt iedereen. Maar ik heb een extra formulier voor de nekplooimeting. Daar moet namelijk extra bloed voor worden afgenomen. Wel ik 18 mei de termijn echo en die is voor iedereen. Daarna kan de eventuele nekplooimeting plaatsvinden. Nekplooimeting is niet gevaarlijk maar je moet goed weten wat je met de uitslag wil.
Overal doen ze het anders, soms vind de termijn echo samen met de nekplooimeting, maar je moet er wel echt voor kiezen en ze moeten een uitgebreid gesprek met je hebben gehad over waarom deze echo eventueel gedaan kan worden.
En het blijft inderdaad een kans het is echt een individuele beslissing. Ik vindt het maar moelijk hoor. Heb er eigenlijk bij de andere ukken nooit over nagedacht. Het is ook niet echt leuk om over na te denken. Ik ga liever shoppen, ha, ha.
Overal doen ze het anders, soms vind de termijn echo samen met de nekplooimeting, maar je moet er wel echt voor kiezen en ze moeten een uitgebreid gesprek met je hebben gehad over waarom deze echo eventueel gedaan kan worden.
En het blijft inderdaad een kans het is echt een individuele beslissing. Ik vindt het maar moelijk hoor. Heb er eigenlijk bij de andere ukken nooit over nagedacht. Het is ook niet echt leuk om over na te denken. Ik ga liever shoppen, ha, ha.