Overstappen op ander merk flesvoeding

hoi
Hier ook een grote fan van similac voeding. Onze oudste kreeg het al en heeft nooit een krampje gehad. Onze jongste ( nu 7 maanden) ook vanaf geboorte aan de similac en ook nooit een krampje gehad.
Nu de beebjes van ons wat ouder zijn weet ik niet of ze er nog wel zo veel van zullen merken als je naar een andere voeding overstapt. Onze Resa heeft ook nooit wat gemwerkt toen we naar de opvolgmelk overstapten.
Succes er mee!
Gr Audry

Hallo,
Santonnuf ik ben het niet helemaal met je eens. Kinderen kosten geld maar het kan geen kwaad om te zoeken naar goede/goedkope alternatieven voor bv melk, luiers etc.
Mijn ervaringen met wisseling van melkmerk is: geen probleem.
Wij gaven vanaf de geboorte Kruidvatmerk (goedkoopste). Simon is als baby van 1 week, 3 weken en 7 weken telkens een week opgenomen geweest in het ziekenhuis en daar kreeg hij Nutrilon. Geen probleem.
Na een maand of 3 kreeg hij last van harde ontlasting en zijn we Kruidvat Extra Care gaan geven, later gemengd met de Standaard.
Nu gaat alles goed en na een slechte ervaring met de Kruidvat (je kan er met je kinderwagen amper naar binnen bij ons) ben ik vorige week overgestapt op Nutrilon 2. Wederom zonder problemen.

Tip: let op je portemonnee en kies de melk die jou en je kindje het beste bevalt. Wisseling kan geen kwaad.

Fenna

Terug
Bovenaan