Overstappen op ander merk voeding. Hoe??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn dochtertje drinkt Friso Comfort.

Nu zag ik van de week bij het Kruidvat dat zij eigenmerk flessenvoeding hebben met ook johannesbroodpitmeel erin. Dus hetzelfde zeg maar maar dan eigen merk. Dit scheelt 5 euro per pak!!! Dat vind ik best veel geld.

Maar.... Durf ik wel over te stappen?? Krijgt ze hier dan last van? En als ik overstap, hoe doen we dat dan?
Ik weet nog wel dat we bij mijn zoontje over wilden van Comfort naar gewone voeding en gingen afbouwen door te mengen maar mijn zoontje ging hier erg van spugen en dus hebben we het maar zo gelaten (3 jaar geleden).

Wat vinden jullie? Het Kruidvat merk schijnt wel goed te zijn heb ik gelezen.

Bedankt alvast!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Ik denk dat ieder kind weer anders reageert. Wij moesten van nutrilon naar kruidvat. Er werd geadviseerd eerst 1 fles te vervangen. 1 of 2 dagen later nog 1 enz.
Wij zijn van het ene op het andere moment overgegaan. 1 dag narigheid en toen was het over.
Kruidvat (vind ik) heeft hele goede voeding (ook de potjes). En het cb adviseerde het zelfs...

Succes!

Groetjes Bertine

hoi
wij gebruiken ook die voeding van het kruidvat,eerst gewone nu die comfort en werkt prima hier.en scheelt idd hoop geld,rustig overstappen is het beste ja.gr wendy

Okay dank je wel.

Ik denk dat we gewoon stapsgewijs overgaan met een fles ertussendoor van het Kruidvat en dan zo opbouwen.

Groetjes,
Rosanne

weten jullie of KV ook voedng heeft tegen krampjes en licht spugen? vergelijkbaar met nutrilon omneo? want als dat ook zoveel euro scheelt, dan wil ik best overstappen....

Esther

comfort is hetzelfde idee als omneo..

wij zijn van nutrilon naar friso gegaan.. we moesten er even doorheen maar na een kleine twee weken gaat het heel goed!

quote: Essie31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2008 14:18:45'));

weten jullie of KV ook voedng heeft tegen krampjes en licht spugen? vergelijkbaar met nutrilon omneo? want als dat ook zoveel euro scheelt, dan wil ik best overstappen....

Esther

hoi
je hebt buiten de gewone ,comfort,en je heb dat ook nog extra care of zo en die is voor krampen en licht spugen.gr wendy

Heb ook goede dingen gehoord over kruidvat voeding.
Het is zelfs zo dat nutricia al meerdere malen een rechtzaak tegen kruidvat is begonnen omdat de voeding te veel op die van hun lijkt.
Zelf geef ik  Friso Comfort, maar als het 5 euro per pak scheelt is het misschien  wel de moeite om over te stappen op kruidvat. Heb even gekeken op internet. Men is erg tevreden over voeding van kruidvat. Wat ik wel lees zijn klachten over beschikbaarheid. Het schijnt nog wel eens uitverkocht te zijn.  
Aan de andere kant ben ik erg tevreden over Friso. Koen kreeg dit ook. En  Maik doet het er erg goed op. Zijn kramp is al een stuk minder.    Ben bang dat ik straks weer ellende heb als ik van voeding wissel. Moet dinsdag naar CB en zal het daar eens voorleggen, hoe evt. over te stappen op andere voeding.

Terug
Bovenaan