Overstappen op ander merk voeding. Hoe??

Ons is verteld dat je op moet passen met e vaak overstappen van merken omdat dat alleen maar extra krampjes kan geven!

Heb gezien toen wij van Nutrilon naar Friso overgingen(dit ook door het prijsverschil) dat Shenaya hier echt heel veel moeite meer had!
Gaat nu wel goed, maar toch was het twee weekjes even flink doorbijten en 10-15 poepluiers op een dag!

Kan je niet goed tegen verdriet bij je kleintje moet je wel even goed nadenken wat je wil :eek:)

hmmm. als het zo lang kan duren voor ze aan de nieuwe voeding is gewend, is het inderdaad de vraag of het raadzaam is om over te stappen...

Ga vanmiddag toch naar het CB, zal het gelijk wel even vragen. Had toch al vragen over Iris' voeding - hoeveelheid en om de hoeveel uur.

Esther

Hoi Esther,

Wat zei het CB? Ben erg benieuwd omdat ik ook opzie tegen opnieuw  krampen en pijn bij ons meisje. Dat wil ik haar niet aandoen. Dat is die 5 euro echt niet waard.

Groetjes,
Rosanne  

quote: Rosanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 18:55:06'));

Hoi Esther,

Wat zei het CB? Ben erg benieuwd omdat ik ook opzie tegen opnieuw  krampen en pijn bij ons meisje. Dat wil ik haar niet aandoen. Dat is die 5 euro echt niet waard.

Groetjes,
Rosanne  

hoi
bij mijn dochter ben ik toen ook eens veranderd van voeding,maar als je het rustig opbouwt of mengt hebben ze er niet zoveel last van hoor.als de kindjes al ouder zijn dan 6 wk zijn de meeste krampen weg.gr wendy

Terug
Bovenaan