Overstappen op andere kunstvoeding?

Hoi moeders

Mijn dochter is 11 weken en krijgt Similac 1. Na het eten kreeg ik nog wel eens een golf melk terug en de hele dag lag ze wel kleine beetjes op te spugen. Soms zelfs  als ze  twee uur had geslapen kwam het nog naar boven. Ik heb het advies gekregen om haar tijdens het drinken tussendoor te laten boeren en dat helpt tot nu toe erg goed. Af en toe geeft ze nog een beetje terug maar lang niet zoveel meer als eerst. Ik ben blij dat dit helpt en dat ik niet over hoef te stappen op die dure voeding speciaal voor kinderen die spugen. Misschien een idee om ook eens te proberen.

Debbie
 
Hoi moeders!
Bedankt voor jullie adviezen. Ik heb vandaag Nutriton gekocht en geprobeerd. Hij gaf et nog wel wat mondjes terug vlak na de voeding maar minder als voorheen. nu even afwachten of hij het nog doet na een paar uurtjes slapen. Ik hoop dat het werkt, pfoeh even 5 euro voor een pakje erbij zeg! Nutricia weet van wanten. Maar niets is teveel voor mijn kleine lieve Jamey. Bedankt voor de tips!
Groeten,

Taatje en Jamey
P.S. Els ik probeer het eerst met de Nutriton zodat ik de Nutrilon 1 kan blijven gebuiken, heb nog wat pakken staan nl... maar bedankt!
 
Nou moeders, ik heb Jamey nu 4 keer met Nutriton gegeven en het werkt geweldig! Het is al veel minder , hij geeft nu maar 1 of 2 keer wat terug, heel weinig! Heel erg bedankt voor jullie tips!
Taatje en Jamey
 
Terug
Bovenaan