Overtijd / afscheiding

<p>Hallo!</p><p>Wij zijn 2 jaar bezig en hebben in augustus een miskraam gehad.</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen en heb mijn laatste menstruatie op 14 januari gehad. Ik ben dus 6 dagen overtijd. Ik heb afgelopen zondag negatief getest.</p><p>Nu komt het (vieze praat) ik heb al een week enorme hoeveelheid doorzichtige slijmerige afscheiding zoals eiwit. Dit heb ik normaal 1 dag bij mijn eisprong en nu dus al een week dagelijks de hele dag door. </p><p>Ik ben gister bij de huisarts geweest bloeddruk is goed en geen koorts dus ik moet het aankijken. Nietszeggend antwoord en ondertussen leef ik tussen hoop en vrees. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet het geduld is een schone zaak, maar dit is echt een mindfuck eerste klas. Dus dacht ik ga even van me af schrijven!</p>
 
Bij mij was dat wel een van de symptomen van een zwangerschap. Heb het nog steeds en ben inmiddels bijna 14 weken.
Ik duim met je mee! Miss nog eens te testen? 
 
Hai Joena,
uiteindelijk ga ik weer een test doen ja. Had me voorgenomen het tot het weekend even aan te kijken. Bang dat de test weer negatief.? Dacht als ik zaterdag negatief test dan weet ik in ieder geval zeker dat een zwangerschap uitgesloten.
 
Hoi Libent,
Vervelend hè! ik heb op dit moment precies hetzelfde. Ik was twee dagen overtijd en heb heel eventjes (nog niet eens een dag) een zeer lichte menstruatie gehad. Wel inderdaad witte afscheiding ook.
Ik heb alleen op mijn NOD en één dag erna gestest, beide nagatief en ik durf niet meer! Haha. 
Ik probeer het dit weekend nog eens. Een advies was om te testen met een early, dus dat ga ik maar proberen. 
Ik heb wel steeds buikpijn ook en gevoelige borsten. Ik wordt er helaas niks wijzer van!
 
Ik zit hier nu met hetzelfde probleem.