Overtijd / afscheiding

<p>Hallo!</p><p>Wij zijn 2 jaar bezig en hebben in augustus een miskraam gehad.</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen en heb mijn laatste menstruatie op 14 januari gehad. Ik ben dus 6 dagen overtijd. Ik heb afgelopen zondag negatief getest.</p><p>Nu komt het (vieze praat) ik heb al een week enorme hoeveelheid doorzichtige slijmerige afscheiding zoals eiwit. Dit heb ik normaal 1 dag bij mijn eisprong en nu dus al een week dagelijks de hele dag door. </p><p>Ik ben gister bij de huisarts geweest bloeddruk is goed en geen koorts dus ik moet het aankijken. Nietszeggend antwoord en ondertussen leef ik tussen hoop en vrees. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet het geduld is een schone zaak, maar dit is echt een mindfuck eerste klas. Dus dacht ik ga even van me af schrijven!</p>
 
Bij mij was dat wel een van de symptomen van een zwangerschap. Heb het nog steeds en ben inmiddels bijna 14 weken.
Ik duim met je mee! Miss nog eens te testen? 
 
Hai Joena,
uiteindelijk ga ik weer een test doen ja. Had me voorgenomen het tot het weekend even aan te kijken. Bang dat de test weer negatief.? Dacht als ik zaterdag negatief test dan weet ik in ieder geval zeker dat een zwangerschap uitgesloten.
 
Hoi Libent,
Vervelend hè! ik heb op dit moment precies hetzelfde. Ik was twee dagen overtijd en heb heel eventjes (nog niet eens een dag) een zeer lichte menstruatie gehad. Wel inderdaad witte afscheiding ook.
Ik heb alleen op mijn NOD en één dag erna gestest, beide nagatief en ik durf niet meer! Haha. 
Ik probeer het dit weekend nog eens. Een advies was om te testen met een early, dus dat ga ik maar proberen. 
Ik heb wel steeds buikpijn ook en gevoelige borsten. Ik wordt er helaas niks wijzer van!
 
Ik zit hier nu met hetzelfde probleem.
Inmiddels ben ik volgens alle berekeningen 4 dagen overtijd, maar de test is nog negatief en niets lijkt erop dat opoe (zo noemen wij het hier) op bezoek gaat komen. Ben al dagen misselijk, hoofdpijnklachten, gevoelige borsten, zelfs al vocht uit de borst etc en voel me oh zo zwanger, dit heb ik nooit gehad met de maandelijkse perikelen. 
Ik zit toch wel met een aantal vragen want nu is het zo dat ik in november 2018 ik een cyclus had van 25 dagen, december 2018 ook een cyclus van 25 dagen, 22 januari een cyclus van 22 dagen, maar mijn ovulatietest was positief op 7 februari.
dus vanaf wanneer ben ik dan daadwerkelijk overtijd en wanneer is dan het beste om testen, want volgens de clear blue ovulatietest had ik een smiley op 7 februari, vanaf dat moment ook redelijk geklust. Wie kan mij hier het beste een antwoord op geven?
 
Als je ovulatie 7 februari was, dan moet je daar 14 dagen bij op tellen. Dan zou dat normaal gesproken je NOD zijn :)
 
[quote quote=10170071]Ik zit hier nu met hetzelfde probleem. Inmiddels ben ik volgens alle berekeningen 4 dagen overtijd, maar de test is nog negatief en niets lijkt erop dat opoe (zo noemen wij het hier) op bezoek gaat komen. Ben al dagen misselijk, hoofdpijnklachten, gevoelige borsten, zelfs al vocht uit de borst etc en voel me oh zo zwanger, dit heb ik nooit gehad met de maandelijkse perikelen. Ik zit toch wel met een aantal vragen want nu is het zo dat ik in november 2018 ik een cyclus had van 25 dagen, december 2018 ook een cyclus van 25 dagen, 22 januari een cyclus van 22 dagen, maar mijn ovulatietest was positief op 7 februari. dus vanaf wanneer ben ik dan daadwerkelijk overtijd en wanneer is dan het beste om testen, want volgens de clear blue ovulatietest had ik een smiley op 7 februari, vanaf dat moment ook redelijk geklust. Wie kan mij hier het beste een antwoord op geven?[/quote]
Klopt inderdaad na je ovulatie wordt je binnen 10-14 dagen ongesteld. 
Ik durf op ‘kwaaltjes’ niet meer te vertrouwen omdat je lichaam je zo makkelijk in de maling neemt. Maar de afscheiding is helemaal nieuw voor mij vandaar dat ik nu overtuigd was tot de negatieve test.? Hopelijk heb jij een dikke plus straks!
 
Mijn NOD is (denk ik) morgen, maar volgens de app pas donderdag. Ik heb 5 febr mijn eisprong gehad (op 4 febr een knal ovulatietest). Sinds 13 febr ook enorm veel afscheiding (eiwit-achtig). En sinds een week vreselijk moe. Verder geen klachten... Zoooo spannend! Ik had er deze maand geen hoop op, omdat we niet veel geklust hebben rondom de eisprong. Maar toch nu mijn NOD nadert is het weer stressen....
Kan nog alle kanten op. Succes allemaal!!
 
Terug
Bovenaan