Overtijd / afscheiding

Heel herkenbaar ik ben nu 12 dagen over tijd en heb ook sinds een week hele dikke afscheiding normaal heb ik dat echt nooit. Ook mijn borsten lijken groter en zijn echt heel gevoelig. En mijn buik is opgezet alleen toen ik een test deed was deze negatief nu denk ik misschien toch nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen want bij mijn vorige zwangerschap had ik ook deze symptomen dus ik ben er zelf haast van overtuigd dat ik zwanger moet zijn of mijn lichaam houdt mij zo erg voor de gek...huisarts zegt dat ik het nog moet aankijken tot het op gang komt alleen ik weet niet hoelang ze willen dat ik wacht ik wil graag duidelijkheid
 
Ik ben in november gestopt met de pil toen 40 dagen gewacht op mijn eerste echte menstruatie. 29 dec werd ik dus ongesteld en ik had berekend op 28 dagen tot volgende menstruatie die kwam niet toen heb ik 3 dagen overtijd negatief getest. Ik dacht okee deze ronde weer 40 dagen of meer ik was inmiddels al 43 dagen en ik had die week echt super veel afscheiding ik denk nou zal het wel beginnen en voor de rest echt nergens geen last van. 2 weken geleden nogmaals getest KNAL positief action test. Clearblue gaf al 2-3 weken aan ben inmiddels al 7 week zwanger en volgende week voor de eerste keer naar de verloskundige.
Mijn mening test dus niet te vroeg hahah. 
Alles wat ik de maand voelde toen ik gewoon ongesteld werd. En nu dat ik zwanger ben heb ik echt nergens geen last van dus je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Ik hoop voor jou ook een positieve test!!
Succes! Liefs x
 
Ahh Lieke wij zitten dan inderdaad in hetzelfde schuitje spannend!
 
Nicole mijn afscheiding is als eiwit, dus slijmerig en doorzichtig en soms zelfs vloeibaar als in water dun.
Loontje gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo snel is gegaan! Gelukkig kan het ook zo. Je verhaal biedt hoop al dan niet voor een volgende ronde. Uitgaande van een cyclus van 30 dagen (ik schommel altijd netjes rond 30/32 dagen) ben ik vandaag 7 dagen overtijd. Ik heb me voorgenomen zaterdag of zondag te gaan testen.
 
 
[quote quote=10171041]
Libent… helaas…. zojuist ongesteld geworden. BALEN!!!
Ik duim voor jou!!!!
[/quote]
Balen zeg! Maar ik denk dan wel dat bij jou de afscheiding je eisprong was! Kan zijn dat je een late eisprong hebt. Zou je eens kunnen testen met ovulatie testen.?
 
Ik had 4 febr een positieve ovulatietest. Ik merk mijn eisprong ook aan mijn afscheiding (doorzichtig, glibberig).
De afscheiding die ik nu de laatste week voor NOD had was echt anders en veel meer. Zucht.... ik vind het zo lang duren. En ik weet echt dat een half jaar nog niet eens zo lang is. Maar ja... als je er voor gaat dan wil je het het liefste meteen! 
Goed..... vol goede moed ronde 7 in!!
 
Terug
Bovenaan