Overtijd, en het voelt 'goed'...

Hey meiden
Heb even verzuimd, wel meegelezen trouwens. Ik ben nu 2 dagen overtijd wat voor mij exceptioneel is. Gister een test gedaan die helaas wel negatief was maar alles voelt eigenlijk aan alsof het toch zo is. Zeer gevoelige borsten, steken in mijn buik naar mijn lies doortrekkend, snachts zweet ik een teiltje vol, ben prikkelbaar, lage rugpijn, slaperig en pfff gewoon 'anders'!!!
Dinsdag ga ik weer testen.
Het gekke is, ik heb na mijn mk in januari dit jaar veel stress gehad en ben daar sinds 1,5 maand vanaf!! Dusss...sja, wie weet lag het daar aan want onderzoeken wezen uit dat alles goed is bij ons.
Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Costa

Hoi Costa!!

SPANNEND ZEG!!! En je raadt het al: Hier wordt volop voor je geduimd!!!
Dat heeft bij Kat ook goed geholpen, dus meiden: Wie duimt er mee????

Ik kijk uit naar nieuws (goed nieuws!!), Cos!!!

Liefs van Sisi.

He!!
Natuurlijk duim ik ook mee zeg!! Zou toch super zijn. Hoop er zelf ook weer op deze maand. Voel me ook wat anders maar wil het ook zo graag!!!! Deze maand ovulatietesten gebruikt. Waren niet overduidelijk positief maar op dag 17 waren beide streepjes bijna gelijk..
Ben nu aan de chocola. Probeer er steeds nog wat kilootjes af te krijgen voor ik zwanger ben maar gaat me niet lukken. (hoop ik..)
Spannend weer!
Hoor het wel!

Knuffel van Ineke

Oh Costa,

dat zou echt geweldig zijn! Ik gun het natuurlijk iedereen, maar sommigen onder ons helemaal! wat zou het leuk zijn als Ineke en jij straks gelijk op een mamaforum zitten. Wil zelf natuurlijk ook graag, maar het ligt hier even stil. Zit met een burnout thuis en merk dat ik verder ook weinig puf heb. Ach dan kom ik gewoon een maandje later. een keer zal alle zin in alles toch wel terugkomen?
Ik kijk met spanning uit naar de uitslag dinsdag.

Heel veel liefs!

Kijk! Daar doe ik het nou voor! Ik kan op jullie rekenen, jullie weten wat ik NU ff doormaak, de spanning en vooral; wat voel ik allemaal!!??
Nu op dag 30, 3 dagen overtijd dus en voel nog steeds al die dingen. Toch heel onzeker en durf gewoon niet te testen, bang dat ie tóch negatief zal zijn. (misschien ben ik wel in de overgang of ik sla gewoon een maand over....)
Oh laat dat niet zo zijn want ik zit me al zo vreselijk zwanger te voelen!!!

ZUCHT......

(dat is momenteel wat ik heeeeeeel veel doe.....)

jullie horen van mij.......

liefs Costa

Hey dames
ik snap het niet, had een half uur geleden iets neergezet en het staat er niet!!!
Maar....dat past perfect bij deze dag want........
Jaja, voordat ik naar de wc ging kwam er een zieke kat binnen. Op de wc zag ik dat ik ongesteld werd. Ik belde mannetje op en die vertelde dat er ingebroken was in het bedrijf van zijn zwager. Kat heeft blaasgruis blijkt en ik ......ik zie een grote boze zwarte wolk. Wég is die roze wolk weer........
Raar, ik had echt heel gevoelige borsten etc. Een jaar bezig nu en je ziet, je kan nog steeds verschrikkelijk in de maling worden genomen. Het kan ook een verkeerde bevruchting geweest zijn natuurlijk maargoed laten we daar maar even niet van uitgaan. Ben geen type die nu gaat zitten mijmeren maar blij wordt ik hier allemaal niet van.
Miep, volgende keer 100 kaarsjes ok?

Liefs Costa

Terug
Bovenaan