Overtijd, en het voelt 'goed'...

He meid,

wat had ik het jou en al die anderen toch gegund.
Ik was net op "bezoek" bij het "als het wat langer duurt"-forum.

En dan besef ik weer wat heb ik toch eigenlijk geluk gehad.
Ik weet niet wat het is om zo lang te moeten wachten, te moeten hopen en keer op keer weer af te wachten. Ik heb mijn portie verdriet in mijn leven echt wel gehad hoor, maar als ik het verdriet van anderen lees, dan vraag ik me keer op keer af, waarom moet dat nou zo.

Ik ga straks naar de winkel, sla 1000 kaarsjes in, en ga ze de komende maanden voor het raam zetten en hoop echt dat jullie allemaal 2006 beginnen met waanzinnig mooie testen.

Miep

He lieve Costa,

Ik kwam even neuzen of er al een berichtje van jou zou zijn. Nu, dit bericht had ik liever niet gelezen hoor!! Wat k*t zeg!!!! Waarom doet je lichaam dan zo stom he?
Weet niets opbeurends te zeggen want weet van mijzelf dat het niet altijd meevalt maar positief te denken, vooral op dag 1 van alweer een nieuwe cyclus!!
Weet dat we (ik) met je meeleef hoor!!   Nu is het weer mijn beurt om ongi te worden. Vanaf vandaag (dag 25) ook alweer af en toe ongi pijn. ik weet dat dit twee kanten op kan maar vrees ook weer het ergste. ZUCHT,ZUCHT...
Chocolaatje en wijntje dan maar weer en hou je taai!!

Dikke kus
Ineke

hoi hoi

jeetje eerst dat goede bericht en dan nu .....

gossie meid toch wat is dat baaaaalen ik had het je zo gegunt.....

ik duim weer keihard voor je en eens komt die dag dat je echt zwanger bent, blijf erin geloven...

liefs tobi

Oh Costa, wat jammer! Ik had het je zo gegunt! Maar ik blijf gewoon duimen hoor. Misschien dan niet deze maand, maar dan vast volgende maand.
Even heerlijk jezelf vertroetelen, en dan weer op voor de volgende ronde!

Groetjes, Kat

Wat verschrikkelijk oneerlijk! En het ergste met dit soort dingen is dat het niemand zijn schuld is(dat ongi worden dan) en je dus niet eens op iemand kan gaan schelden.
Ik vind het echt heel erg jammer voor je, had het je echt heel erg gegund. Nou meis verwen jezelf maar extra, dat heb je nodig!

Hoi Costa....

Wat jammer nou weer zeg, bah!! En wat een rotdag, met al die andere
dingen er ook nog bij... Bij mij was het de laatste keer ook zo, met
allerlei zwangerschapstekenen.   Ik had ook het gevoel dat het
gewoon weer raak was, maar wat kan je lijf dan raar doen hé? En wat een
teleurstelling als het niet zo is.

Ach meid, we blijven dapper hopen dat dat zwangerschapsvirus van sinterklaas (zie bericht Tobi) dan misschien de truuk doet....

Dikke knuffel van Sisi.

Hey dames

Al jullie reacties tezamen maakt dat ik me duidelijk beter voel. Vandaag lach ik weer hoor  en daar zijn jullie mede 'schuldig' aan !!

Ik heb helaas nog steeds die pijnlijke borsten en een zeurderig gevoel onderin mn buik. Net geharkt in de tuin maar mn rug werkt ook niet mee. Ik ga gewoon weer voor de volgende ronde!
MamavanJ (geloof ik) je hebt een burnout???? hoe kan dat nou dan? Mede door het zwanger worden? laat het me weten ok?
Meiden, wat moet ik zonder jullie??????
Veel liefs Costa

Hey Costa,

Wat lullig zeg. Ik lees net de hele rits reacties op je onderwerp. Wat vervelend, eerst zo'n positief gevoel en nu dit.
Ik ga heeeel hard voor je duimen!!

Liefs Natas

Terug
Bovenaan