Overtijd en negatieve test

Wat balen zeg!!Hier precies hetzelfde. Vanochtend ook negatief getest. Morgen een week overtijd en ook nog nooit gehad. Ik weet nu wel zeker dat ik niet zwanger ben maar alles eten en drinken deze kerst vind ik nog wel een dingetje. Ik hoop maar dat ik snel ongesteld word.Ben benieuwd hoe het bij jou verder verloopt. 
 
Wat verwarrend en balen ook voor jou. We zitten dus echt in hetzelfde schuitje... Ik heb wel een late eisprong, maar kan mij niet voorstellen dat je dan een week overtijd nog steeds negatief test. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik na kerst eventueel pas weer test, maar denk eigenlijk dat ik dan al wel ongesteld geworden ben. Ik ga met de kerst wel alles eten, de 1e 5/6 weken vd zwangerschaps schijnt dat wel te kunnen en als ik toch steeds negatief test? Dan ben ik waarschijnlijk ook niet zwanger... Wel een lastig dilemma...Ik hou je wel op de hoogte de komende dagen!    
 
Hey. Morgen ben ik een week overtijd. En heb 4 dagen voor NOD 2 positieve testen gehad. Daarna continue negatief. Afgelopen woensdag weer positief en verder alleen negatief. Super onzeker word ik ervan. Laatste menstruatie was 20 november. Ovulatie was 1/2 dec en altijd 26/27 dagen gehad. Nooit langer en wel eens korter. Ik zelf weet nu niet waar ik vanuit moet gaan en natuurlijk hoe ik het moet doen met kerst qua eten en drinken ??‍♀️ Hopelijk hebben we binnenkort allemaal snel duidelijkheid! Of zwanger of dat de menstruatie toch zich meld! 
 
Zo dat is pas verwarrend positieve en negatieve testen! Dat geeft veel onzekerheid! Misschien binnenkort een wekenindicator?Ik ben inmiddels ongesteld geworden en daar ben ik wel blij mee, nu van de onzekerheid af.maar duim voor jullie en ben erg benieuwd!
 
Fijn dat jij nu zekerheid hebt!Hier nog steeds niks, wel sinds gister met vlagen misselijk en steken in mijn buik, maar dat kan ook een aankomende menstruatie zijn. Zucht! Ik wacht tot na de kerst met testen. Gelukkig de komende dagen genoeg afleiding waardoor ik er minder mee bezig ben. Ik hou jullie op de hoogte! 
 
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar vandaag uitslag gehad van bloedtest. Ik ben niet zwanger. De dokter vind het raar dat ik wel 4x positief getest heb dus denk aan een vroege miskraam. Helaas. Nu wachten tot mn menstruatie zich meld. 
 
Terug
Bovenaan