Overtijd en negatieve zwangerschapstest, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen  en nu ben ik 1 week overtijd. Heb op de 5de dag  een zwangerschapstest gedaan en die gaf niet zwanger aan.
Gister contact gehad met de huisarts en die stelde voor om nogmaals een week te wachten en dan nog een keer te testen. Wie zitten  er nog meer in dit zelfde schuitje?

Liefs Breezergirl

hallo breezegril,

mijn eerste vraag is ben je net pas gestopt met de pil?
ik had in het begin toen ik gestopt was met de pil 2 maanden een goed lopende cyclus en daarna bleef mijn ongi weg en was niet zwanger.
het heeft bij mij 3 maanden geduurd voordat ik weer ongi werdt, bij de huisarts zeiden ze dat het een half jaar kon duren voordat je cyclus normaal loopt als je de pil heb gebruikt.
mijn cyclus loopt nu weer normaal elke maand wordt ik de 11 de ongi.
ik hoop dat je hier wat aan heb.

groetjes
petra

Ik ben nu sinds mei gestopt met de pil en ben sinds ronde 2 om de 28 dagen ongi. Heb vandaag (7 dagen overtijd) weer last van steken rechtsonder in mijn buik, beetje gevoelige borsten en een beetje moe. Maar ik ga er nog maar niet van uit dat ik zwanger ben anders valt het straks misschien zo tegen.

Dat had ik laatst ook, na een week overtijd werd toch nog ongesteld. Achteraf had ik die keer ook wel een heel laten eisprong gehad en lijkt het toch te kloppen. Helaas had ik wel vijf testen gedaan en mijn hoofd op hol laten lopen. Dus ik trap er niet meer in voortaan. MAAR soms lees je dat iemand na een week toch ineens zwanger test... dus wie weet. Kan je idd ook alleen maar adviseren af te wachten tot je ongesteld wordt en zo niet over een paar dagen voor de zekerheid maar weer testen. Sterkte.

hallo ,
die maanden dat ik niet ongi werdt heb ik ook iets van 6 testen erdoor heen gejaagt en elke keer was ik teleurgesteld, en het kosten me ook nog behoorlijk wat geld.
als ik jouw was zou ik gewoon nog ff wachten you never know. het kan ook zijn dat jouw lichaam een hele lage dosis hormoon afgeeft wat niet op gepikt wordt door de test.
ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent succes nog ff met het wachten

groetjes
petra

Hoi dames,

Ik zit nu met hetzelfde, ben 26 augustus gestopt met de pil, en nu 3 dagen overtijd. Op mijn NOD heb ik getest maar was de test negatief.
Nu wachten wij nog een week voordat we weer testen, ik heb dit al eens eerder gehad  met mijn eerste zwangerschap. Toen was ik wel zwanger trouwens.
Nu weet ik het echt niet, de enige kwaaltjes die ik op dit moment heb zijn zere borsten en moe. Maar zelfs deze klachten kunnen liggen aan het stoppen met de pil.

groetjes mamajb

Hallo Dames,

Ja verstandelijk zeg ik.. wacht idd nog een week. Je hoort best vaak dat je menstruatie beinvloed wordt als je er heel erg mee bezig bent.
Maar goed, zelf  zou ik me echt gek kopen aan tests ben ik bang. Zag wel pas bij de etos een test die eerder gedaan kan worden. Geloof al na 8 dagen na de mogelijke bevruchting. Helaas natuurlijk wel aan de prijzige kant... Dus ja... niet iets wat je te vaak moet doen.
Ik zal duimen voor je!!!
Groetjes Nan

Hoi meiden,

ook ik ben 3 dagen overtijd.. Tegelijk met MamaJB. heb vanmorgen toch weer een test gedaan, maar deze was neg...

we wachten maar gewoon rustig af. Je gaat je idd anders echt gek kopen aan die dingen..

groetjes M

Terug
Bovenaan