Overtijd en negatieve zwangerschapstest, wie nog meer?

Prr wat kan je je daar onzeker door voelen he.Ik heb dit zelf ook eens gehad en toen gaf die licht positief aan,en eindigde in een miskraam helaas.Maar ik denk dat als je echt zwanger voelt,je over een week gewoon opnieuw moet testen...

succes ermee,spannend hoor.

xxx nice

De ene test is de andere niet en ook wij vrouwen verschillen allemaal. De een heeft direct een positieve test en de andere moet nog even zijn zenuwen verbijten. Bij mijn 1e zoontje duurde het tot de 6e week voor ik eindelijk positief teste en bij de tweede zaten we ook al in de 5e week. Er schijnen zelfs vrouwen te zijn die dus helemaal niet positief testen en die afhankelijk zijn van een bloedtest. Dus gewoon nog even wachten en als het te lang duurt, misschien gewoon even je bloed laten prikken.

Maikesanne een ego berichtje met kunnen hoor!! Wat jammer van alle kwaaltjes, gelukkig is het voor een goed doel hihi.

MMWS je maakt het wel spannend hoor!! laat je even weten hoe het is afgelopen morgen??

Mart bah verstandskiezen laten trekken, had je er last van??

Jazzie inderdaad daarom gebruik ik ook ovulatietesten, ik weet precies wanneer ik ongi moet worden!!
Goh je bent bijna alweer 6 weken, en met de kwaaltje, is volgens mij een goed teken...

Ikke ik zou het mijn naaste familiewel direct vertellen ( mam, pap en zus en schoonmoeder)
De rest pas als bij de echo blijkt dat alles goed is.

Baby77 haha Naderende Onheils Datum vind ik veel beter!!! Ben blij dat het op het werk goed ging, kan me een beetje voorstellen dat het spannend was.

Connie ook jij maakt het spannend, wat raar dat nu je cyclus in 1x van slag af is!!
Ik hoop noog steeds op een positieve test voor je.

Bereke jij moet ook al zo lang wachten, vervelend zo'n eerste echte ongi.
Hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten.

Als ik iemand ben vergeten, sorry.........

Liefs Mama2006

Sorry sorry dames per ongeluk bij het verkeerde topic gezet !!!!!!!

Liefs Mama2006

Hoi dames,

mama2006, haha, verkeerde topic, ik lees je berichtje wel in het bedoelde topic!

Hier hebben we vanmorgen weer getest, nog steeds negatief.
Maar we zijn nog steeds niet ongi!

Dus we wachten weer af, voel me verder niet echt zwanger maar dat had ik bij de eerste ook niet.
Wel heb ik een beetje last van kleine pijnscheutjes in de borsten en gevoelige tepels..

groetjes mamajb

Hier vandaag 8 a 9 dagen overtijd. Ook alleen klachten met betrekking tot de borsten, steken, tintelen, zeurende spanning. Toen ik gister mijn jas dichthad en die er wat op drukte deed het gewoon echt zeer. En verder lichte vermoeidheid, maar ja werk ook heel onregelmatig en ben zo ie zo niet echt actief als de dagen korter worden en het hele dagen regent. Wie wil er dan niet de hele dag op bed liggen. Dinsdag weer testen en als het weer nega is dan bloedtest bij de HA. Dus nog 5 dagen afwachten.

Helaas gister onverwacht ongi geworden. Dus we gaan weer verder klussen.

Terug
Bovenaan