overtijd en niet zwanger??

Hé Pien!

Hoe is het nu met je? Ik ben benieuwd of je al meer weet!
Ik ben net bij de huisarts geweest en moet morgen bloed laten prikken. Dus als het goed is weet ik vrijdag of ik zwanger ben of niet!
Echt spannend!

groetjes, Juffie

Ha, meiden die allemaal overtijd zijn  en niet  zwanger zijn (volgens de zwangerschapstests )

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hiermee omgaan. (buiten wachten om dan, hé)

Ik ben vandaag precies 1 week overtijd en ik begrijp mijn eigen lijf niet.
Niet zwanger volgens 4 (tja...ha, ha, ha) testen.
Mijn lijf  geeft niets van "zwangerschapstekenen"  aan.......
(Maar dat was bij mijn vorige zwangerschappen ook niet zo)
Toch maakt dat me onzeker.....Herkennen jullie dat?

Hoe lang moet je wachten voor je naar de HA stapt?
Of eigenlijk: wat zouden jullie doen?

Groetjes mama H

Ik ben vrijdag 3 weken overtijd en dit is voor mij de eerste keer dat ik overtijd ben, dus ik vond het toch maar tijd om naar de huisarts te gaan. Zeker omdat die testen negatief zijn. De dokter zei dat het mogelijk is dat mijn urine niet geconcentreerd genoeg is om hcg te meten met een zwangerschapstest en dat we dus beter een bloedonderzoek konden doen.

Nu ben ik vanochtend in het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Ze namen 7 (!) buisjes af en nu ben ik daar flauwgevallen!!! Echt eng en het rare is, dat ik ook mijn urine liet lopen... niet zo fris dus. Ik heb daar een hele poos op een brancard gelegen en ik wist helemaal niet dat ik even weggevallen was, zo bizar! De zuster vond het ook wel raar dat ik mijn urine liet lopen, dat moest ik maar even aan de dokter doorgeven.

Nu voel ik me nog steeds niet optimaal, dus kruip zo maar even lekker in bed. Misschien is dat flauwvallen dan toch een teken dat ik zwanger ben??
Ik krijg vrijdag de uitslag, dus nu nog 2 dagen in spanning zitten...

groetjes, Juffie

wat heftig, juffie! Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek?

sorry, niet goed gelezen: vrijdag dus! Nou, spannend!

sterkte!

hoi mieden

ja wat zal ik opschrijven
ik blijf maar wachten tot ik ongesteld wordt ik ben nu 2 1/2 week overtijd
dus al een cyclus van 47 dagen
 man!!!! wat een eind is dat toch als je het op gaat schrijven.
ik ga nog niet naar de huisarts heb zoiets van het komt wel goed ik wordt staks toch wel onbgesteld en dan ben ik voor niets heen geweest
ga nu een beetje er van uit dat ik weer eind oktober ongesteld moet worden
dus daar kijk ik naar uit doe net of ik wel ongesteld ben geweest.
maar achter in mijn hoofd blijf je wel hopen dat het gunstig is maar ik ga niet te veel testen wordt ik alleen maar gestrest van

nou tot horens meiden groetjes pien

juffie, ik moet trouwens volgende week ook naar de gyn omdat ik overtijd ben en niet ong. Spannend, joh. Ik durf er maar niet al te veel op te hopen dat ik zwanger ben. Aan de andere kant: het zou toch kunnen? ;)

Hoi allemaal

ze zijn vanmorgen gekomen......  De rode duiveltjes......

Tja.....37 dagen was deze cyclus dus, heeeeeeeel raar en erg jammer dat ik toch nog ongesteld ben geworden.

Groetjes H

Terug
Bovenaan