Overtijd maar negatief?!

<p>Hoi allemaal, ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb een cyclus van 30-34 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 40. Ik was er echt bijna van overtuigd dat het dit keer weleens raak kon zijn. Wat zich binnen in mijn buik afspeelde heb ik nog nooit zo gevoeld. Steekjes, krampjes en nogal opgeblazen buik en gevoel. Ik heb echter gisteren een test gedaan en die was negatief. Tja. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, of zou het alsnog wel zo kunnen zijn?</p>

Hoi,
Kan goed zijn dat je zwanger bent door late eisprong. Maar als je test nu nog negatief aangeeft zou ik daar niet van uit gaan. Soms sla je als vrouw een cyclus over, zelf dit jaar al 3x gehad helaas kan je lichaam je voor de gek houden. De volgende maand ben je dan meestal wel op tijd ongesteld. 

Welke test heb je gebruikt en op welk tijdstip heb je getest? Sommige testen (Clear blue) testen pas laat positief. 
misschien heb je nog niet veel HCG in je urine. 

Lastig is dat he?
Ik had bij de 1e meerdere testen gedaan en allemaal negatief. Ik wist zeker dat ik zwanger was. De clear blue gekocht en die was positief.
Bij de 2e een goedkope Kruidvat test en die deed wel meteen

Terug
Bovenaan