Overtijd maar negatief?!

Ik ben een week later weer gaan testen.
Maar tussendoor dus met de goedkope testen.
ik dacht dat ik in oktober uitgerekend zou zijn. Uiteindelijk midden september, dus was erg vreemd allemaal.

ik zou nog gewoon even wachten met testen, al weet ik dat het heeeeel moeilijk is.
bij de poging voor de 2e zwangerschap had ik ook hele rare cyclussen

Ik heb nog steeds geen menstruatie en zit nu op dag 44 van mijn cyclus. Vannacht buikpijn waar ik wakker van werd (en overdag ook regelmatig buikpijn en steekjes) en pijn in onderrug. Ik snap er niks van. Kan me niet voorstellen dat ik toch positief test, al hoop ik van wel. Weet ook niet goed wat ik nu moet doen. De huisartsenpraktijken zijn druk zat nu en als ik contact opneem zal ik waarschijnlijk het nog even aan moeten kijken... Tja.. lastig allemaal en niet fijn dit!

Ik ben uiteindelijk op dag 49 ongesteld geraakt. Dus een flink lange cyclus. Het kan dus voorkomen. Heb je wel een positieve ovulatietest gehad? 
Bij mij wees de buik/rugpijn uiteindelijk op de menstruatie. Ook flink aantal keren negatief getest. 

Het is niet zeker dat ik überhaupt een eisprong heb gehad ik krijg waarschijnlijk niet elke maand een eisprong maar ik word wel elke maand op dag 28/29 ongesteld met een uitzondering van 35 dit is dag 36 maar nooit 2x achter elkaar en ik had vorige maand al zo'n lange cyclus. 15 maanden geleden had ik 3 cyclussen van 38 maar dat kwam door de prikpil en koperspiraal dacht ik... 

Terug
Bovenaan