Overtijd maar negatieve test

<p>Afgelopen donderdag was mijn NOD, ik zit inmiddels dus 4 dagen na NOD. Normaal is mijn cyclus binnen 1 dag afwijking. Vanmorgen heb ik met ochtend urine een zwangerschapstest gedaan (dipstick van 2besure). Op deze was heel licht een tweede streepje te zien, maar de test was echt niet positief als je dit streepje vergeleek met de controle streep.Ik weet dat deze testen niet hoog aangeschreven staan, maar ik had geen andere in huis. Deze heb ik bij mijn ovulatietesten gekregen. Dan gelijk mijn volgende punt: ik gebruik ovulatietesten en weet dat ik op 11 augustus mijn eisprong heb gehad. Naast de positieve ovulatietest, liet mijn lichaam dit ook weten met symptomen. Kan het dat, terwijl ik dus vrij zeker weet dat ik een eisprong heb gehad, mijn menstruatie nog uitblijft en ik niet zwanger ben? Ik heb wel wat symptomen (vermoeid, misselijk), net zoals voor mijn MK, maar weet niet wat ik nu moet denken. Natuurlijk ga ik morgen als de Kruidvat open is daar een andere test halen, maar ik leef in een gehucht met gesloten winkels op zondag.. Verder lees ik over de zwangerschapstesten van 2besure vooral foutieve positieve testen, en niet over negatieve testen.Ik begrijp dat jullie niet kunnen zeggen of ik wel of niet zwanger ben, maar heeft iemand tips? En wilde ook even mijn verhaal kwijt..</p>
 
Ik heb precies het zelfde, één keer te vroeg (2 dagen voor nod) getest en toen 1 dag over tijd maar deze was negatief. Maar volgens mij was het ook een late innesteling (als het al zo is?). En heb ik heel licht bloedverlies gehad maar niet zoals een menstruatie. En dat is nu gestopt (hopelijk) blijft dat zo. Maar snap er helemaal niks meer van haha. Misschien kun je over twee dagen nog eens testen? Dan zou je hcg wel weer gestegen moeten zijn. Spannende tijd hè?
 
Goedemorgen, ik zou de 2voor5 halen bij het Kruidvat en dinsdag ochtend nog eens testen. Misschien is je HCG nog niet hoog genoeg :) suc6!
 
Ja ik wil idd die 2v5 even gaan halen. 
Voor ik mijn MK kreeg was mijn hcg hoog genoeg om bij 3 dagen NOD positief te testen, dus dacht nu heb ik wel lang genoeg gewacht..Ben niet zo geduldig haha! 
Wellicht rij ik zo wel even naar een Kruidvat die vandaag wel open is om ze op te halen, kan ik er vanmiddag nog 1 doen..
 
 
Ja ik wil idd die 2v5 even gaan halen. 
Voor ik mijn MK kreeg was mijn hcg hoog genoeg om bij 3 dagen NOD positief te testen, dus dacht nu heb ik wel lang genoeg gewacht..Ben niet zo geduldig haha! 
Wellicht rij ik zo wel even naar een Kruidvat die vandaag wel open is om ze op te halen, kan ik er vanmiddag nog 1 doen..
 
 
Het is misschien wel verstandig om je ochtendurine te pakken. Ik snap dat je het direct wil doen, maar ze raden meestal de ochtend aan. Ik zou het morgenochtend pas doen.
Succes!
 
Mijn tweede streep is nog nooit qua kleur in de buurt gekomen van de controle streep, altijd wel lichter.
Dus denkt dat dat weinig zegt
 
Terug
Bovenaan