Overtijd maar negatieve test

[quote quote=10482347]Mijn tweede streep is nog nooit qua kleur in de buurt gekomen van de controle streep, altijd wel lichter.Dus denkt dat dat weinig zegt[/quote]
Is dit dan weer anders dan bij de ovulatietesten? Want daar springt die tweede streep bij mijn positieve testen er echt uit in verhouding met de controlestreep.
ik heb inmiddels een setje van Kruidvat 2v5 gekocht. Eens kijken of ik het tot morgenvroeg vol hou. Wil nog niet te blij zijn met het overtijd zijn. Heb het gevoel dat ik elk moment alsnog ongesteld word, wat dat betreft is het vertrouwen in mijn eigen lichaam wel iets minder na de MK. We gaan zien wat er de komende dagen gebeurt: positieve test of ongesteld..
 
Ochtendurine is het beste maar ik heb vorig jaar op mijn nod gewoon s middags getest omdat ik toen dacht, zou het dan toch? En die was s middags al positief dus dat kan prima... Vooral als je nu paar dagen na nod bent... Eerste streepje was bij mij ook niet zo donker als controle streep.. paar dagen later werd het wel donkerder
 
 1 aug had ik een eisprong even 9 dagen later kort gebloed... Ik moest 15 aug ongesteld worden. Dat ben ik nu nog steeds niet geworden. Maar de testen zijn nog steeds negatief.... Morgenochtend nog een keer proberen.
 
Oké, gister dus de 2v5 testen gekocht en het vol weten te houden tot vanmorgen om met ochtendurine te testen. Kon eigenlijk nog 2 uur langer slapen, maar was te ongeduldig haha.
Uitslag: ik ben zwanger :D :D :D
Binnen 1,5 min verscheen er een tweede streepje op de test, die gedurende de 5 min wachten alleen maar duidelijker werd. Wat een prut testen zijn die zwangerschap dipstick testen van 2besure dan..
Mijn hoofd is wederom in de wolken, maar wil mezelf nog niet te blij maken, omdat we vorige zwangerschap dus een MK hebben gehad..Dit keer gaan we voor een betere afloop.  
 
Terug
Bovenaan