overtijd maar niet zwanger???

Hallo allemaal,

Denk ff me verhaaltje vertellen misschien dat iemand dit herkent of ook heeft meegemaakt.Wij zijn bezig voor 2e kindje en zaten in de 2e ronde.En mijn NOD was 24 december.Maar ja helemaal nog niks te bekennen hier.Al paar keer testen gedaan maar komt niks uit telkens positief.Met regelmaat heel misselijk en gevoelige borsten.Bij ons 1e kindje snel zwanger en geen van dit allen meegemaakt.Was de 1e ronde 1 dag te laat dus kan maar nu gewoon al ruim 1 week te laat.Je word er zo onzeker van.Hebt altijd wel wat in je kent dat wel.Vandaag bij de huisarts geweest en kan er ook niks zinnigs op zeggen en dat de misselijkheid enz komt van het stoppen met de pil en de hormoonhuishouding op hol is nou ja weet het niet zo hoor.Dus eigenlijk nog geen duidelijkheid.We wachten maar af!

Groetjes mam31

Hoi mam31

Het kan zijn dat het van het ontpillen komt en dat je cyclus nog niet helemaal weer goed op gang is. En je lichaam kan je flink voor de gek houden. Maar goed zo was het bij mij tenminste, maar wij gaan voor ons 1e kindje. Ik weet niet of het ook hetzelfde is bij een 2e kindje. Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt.

Liefs Linda

Hoi mam31

Het kan zijn dat het van het ontpillen komt en dat je cyclus nog niet helemaal weer goed op gang is. En je lichaam kan je flink voor de gek houden. Maar goed zo was het bij mij tenminste, maar wij gaan voor ons 1e kindje. Ik weet niet of het ook hetzelfde is bij een 2e kindje. Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt.

Liefs Linda

Hoi mam31

Liefs Linda

Hoi!

Ik heb precies hetzelfde. Ook bezig voor een tweede kindje en ruim overtijd. Zit nu rond dag 43.... Niet zwanger, maar ook zere borsten en misselijk idd. Of het van het ontpillen komt? Geen idee. Het zou kunnen, maar ik ben tussen mijn eerste kindje en nu maar 5 maanden aan de pil geweest. Dus tja... We kunnen alleen maar afwachten, he. Maar vervelend is het wel!

heb ongeveer hetzelfde! Ben vanaf september met de pil gestopt en had een cyclus die varieert  van 31-30-26-28 dagen. Had 23 december mijn NOD, maar pas de 26e heb ik wat bruin verlies gehad. Dit duurde tot zondagavond. Kun je dit nou je menstruatie noemen en vanaf die dag weer gaan tellen?
Heb wel last van steken in mijn buik en mijn borsten zijn gevoelig en jeuken soms??? Ook ben ik met vlagen misselijk. Heb de 30e een test gedaan en die was negatief? Ben ik mezelf dingen aanhet inbeelden? Snap er in ieder geval niets van. Iemand tips?

Groetjes Joen

Balen hoor, maar kan idd van ontpillen zijn. Toen ik stopte met minipil werd ik 10 weken niet ongesteld, maar ik had geen enkele kwaaltje of zo, dus opgehouden met testen. Daarna kwam mijn eigen lijf weer goed op gang.

Aan de andere, het kan toch nog steeds zwangerschap zijn, toch? Mijn test werd pas heel vaag positief met 10 dagen overtijd en ik was blij toe, want ik voelde me al zwanger van voor NOD! (misselijk, huilerig, moe etc) Achteraf bleek ik plotseling een late eisprong te hebben gehad, want ik was een week minder lang zwanger dan ik aanvankelijk dacht. Een kennis van me heeft zefs 14 dagen op een positieve test moeten wachten...

Het wachten is in ieder geval niet leuk, dat weet ik nog goed! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Succes.

groetjes, Karin
34+4 wkn van 2e

hallo meiden,

ik had dit ook! vorig jaar (wat klinkt dat nu ver weg zo in januari) augustus gestopt...na 11 jaar pil! 1e cyclus 24 dagen, 2e 14 dagen en daarna niets meer....ik zit dus nu op advies HA weer ff aan de pil en ben nu met de laatste strip bezig...echt balen hoor maar ja je moet er iets voor over hebben, mag je verder de MM in!! ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt straks hopelijk ga ik nu wel een normale cyclus krijgen.. t is rot mam31 hopelijk kan de HA je advies geven...elke HA geeft zoals je leest een ander advies...

iedereen veel succes

groetjes

Terug
Bovenaan