overtijd maar niet zwanger???

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, vandaag aangemeld  was op zoek naar info etc over zwangerschap en kwam hier terecht.
Wij zijn bezig voor ons  1e kindje.
Ik herken je verhaal, mam31. Ik ben  in september gestopt met de pil, de eerste keer ben ik gewoon ongesteld geworden (dus gelijk nadat ik gestopt ben). Hierna ben ik niet meer ongesteld geworden, maar ben ook niet zwanger.... Heb 3 tests gedaan en afgelopen week maar even bij de huisarts langs geweest maar hier bleek toch echt uit dat ik niet zwanger ben.... Moet nu van de  HA afwachten tot ik ongesteld word.... Grrrr, heel irritant!!!
Heb idd ook een maand terug gehad dat ik erg misselijk was, dacht echt dat ik zwanger was maar helaas..
Hopelijk heb je snel goed nieuws!

Groetjes, Mirjam

Hier weer een berichtje van mij!Nou me lichaam is waarschijnlijk helemaal van slag geweest door kerststress enz want ben vandaag  geworden.Dus het zal of toch ontpillen of stress geweest zijn.Ben eigenlijk wel blij dat ik het geworden ben ben tenminste ook weer van die onzekerheid af wat er in me lichaam zich aan het afspelen is.Dus weer op naar de volgende ronde.Zou leuk zijn als het de volgende ronde raak is leuk verjaardagskadotje in februari.

Groetjes mam31 en nog bedankt voor jullie reacties dames!!!

Ik heb de eerste 4 maanden een regelmatige cyclus gehad van 30 dagen. In maand 5 was ik 3 dagen overtijd. En in maand 6 kwamen daar nog eens 7 dagen bij. Nu zit ik dus op een cyclus van 40 dagen!
Nu weet ik helemaal niet meer waar ik van uit moet gaan en wanneer we moeten klussen. Ik ben vorige maand gaan tempen en toen bleek dus dat ik pas op dag 30 (dus wanneer ik mijn NOD had) pas mijn eisprong had.
Ik heb veel testen er tegen aan gegooit en telkens negatief. Ik werd er echt moedeloos van. Je weet eigenlijk dat je niet zwanger bent maar je blijft hoop houden.

Terug
Bovenaan