Overtijd, negatieve test, ovulatie gehad? (Met tempcurve)

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hier nu dag 40. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Vorige  cyclus 33 dagen. Dus dan 7 dagen overtijd en blijf maar negatief testen   </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Begin gewoon te twijfelen of ik wel eitje heb gehad. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Aan temp te zien leek het 7 of 8 dec..</p><p>Dus als ik 8 aan hou, dan  18 dpo.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Temp is omhoog gegaan daarna en stijgt elke dag of om de dag 0,1 graad. Dat is goed toch?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Zie foto:</p><p></p><p> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Groetjes!</p>
 
Net gegoogled of je zwanger kan zijn met negatieve test en daar krijg ik een site met iemand die het vraagt,  met mensen die reageren die dat dus hadden!  https://www.ikbenzwanger.com/twee-weken-overtijd-zwangerschapstest-negatief-blog-derya.php
 
Zou wel heel laat zijn.  Maar ik blijf tempen. Dus als temp naar beneden gaat komt ovulatie toch? Of ongesteldheid.  Dan ovu testen..Of wat zou jij doen? 
 
Misschien dat het je helpt: ik zal mijn temp curve posten 1 voor de zwangerschap en 1 in de ronde van de zwangerschap dan heb je vergelijkingsmateriaal. " alt="" /> 
 
EikeltjeDankjewel! Als ik ze op internet kijk lijkt het  bij mij wel 7a 8 dec eisprong. Jij hebt bij die onderste op 13e rare dip, net alsof dat niet klopt. Daarna na ovulatie wel hoger en blijft hoog. Dat heb ik ook.. Vandaag weer...Snap er niks van..Als ovulatie nog moet komen is mijn curve toch ook vreemd?En niks wijst nog op dat ik ongesteld wordt. Groetjes
 
Terug
Bovenaan