Overtijd, negatieve test, ovulatie gehad? (Met tempcurve)

CherryberryHet enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je toch een late ovulatie hebt gehad en je net als ik zo'n rare dip hebt gehad. Zou wel toevallig zijn ?. Ik had heel sterk het gevoel zwanger te zijn en begon veelste vroeg met testen uiteindelijk testen ik 11dpo heel licht positief ?.  Dit is de app van Natural Cycles (is niet gratis maar ik vind het zelf de moeite waard) ik gebruik hem nu een goede 2,5 jaar, eerst al anticonceptie methode en nu voor de tweede keer zwanger. 
 
Oke dankjewel!Ik weet niet wat ik moet denken want vorige maand had mijn lichaam me voor de gek gehouden. Toen dacht ik het wel, allerlei symptomen.  Nu bijna niks.Alleen rommelende darmen/buik, veel plassen. En tot gisteren steekjes/krampjes links onder en midden..Wil van het weekend cb doen, weet niet of dat iets uit maakt met action testen..En als ik 2 jan nog niks weet, wil ik vragen om bloed te prikken..
 
CherryberryIk begrijp dat CB (ofja die met weken indicator) veel HCG nodig heeft. Action (de gewone) en kruidvat 2v5 veel minder dus daar krijg je het snelste een positief resultaat. Ik kreeg met CB in eerste instantie niet zwanger terwijl ik met action en kruidvat al licht positief was. 
 
Ik zou ook eerder met action of kruidvat 2v5 gaan testen dan cb. Die hebben indd minder hcg nodig dus testen eerder positief. Op basis van deze kaart tot nu toe kan t indd ook zijn dat je ovulatie nu komt. Al lijkt t wel alsof ie toen is geweest (temp je altijd precies op dezelfde tijd?)Verder: hou in je achterhoofd dat de kans zeer aanwezig is dat heb huisarts niet 1,2,3 akkoord gaat met een bloedtest. Het is je tweede ronde zonder pil, dus niet ongewoon dat het allemaal nog ontregeld is. Staat toch zeker 6 maanden voor om dat 'normaal' te krijgen. Maar wie weet heb jij een aardige ha ;)
 
Eikeltje Ik heb juist met die van action en 2 v5 negatieve..En de 1-2 geeft Cb ook al vanaf 25 hcg lees ik net.Maar vind t zo sterk dat temp op blijft lopen.  Dat is normaal  niet voor ovulatie toch..Ananass Nee niet zelfde tijdstip ivm onregelmatig werken. Maar wel altijd in bed direct na wakker worden,  dus zou zelfde moeten zijn. Kan nooit veel afwijken.Ben benieuwd naar HA dan, maar je betaalt t toch zelf, dus zou niet weten waarom niet. Ook al ik van mijn temp curve uitleg. En zit ook met schildklier,  dan moet je er  vroeg bij zijn omdat je gelijk moet verhogen.Dus ben benieuwd! 
 
Terug
Bovenaan