Overtijd, negatieve testen.. zwanger?

<p>Hi! <br /><br /></p><p>Ik heb normaal een regelmatige cyclus van 29 dagen en ik kan de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Nu had ik 30 april ongesteld moeten worden.. Maar ik ben het nog steeds niet. 2 dagen geleden en vandaag testen gedaan maar beide negatief. <br /><br />Sinds vandaag een heel klein beetje licht bruine afscheiding gehad. <br /><br /></p><p>heeft iemand hier ervaring mee ? :)</p>

Hi!
Ik heb dat ook gehad, maar werd daarna toch nog ongesteld. Weet je wanneer je je ovulatie hebt gehad en of je daadwerkelijk overtijd bent? Of alleen dat je meestal na 29 dagen ongesteld wordt en het nu nog niet bent?
ik had eerder een cyclus van 28 dagen en nu ook een cyclus van 33 en 37 dagen gehad. Volgens de gynaecoloog kan je lichaam soms na een paar regelmatige cyclussen de boel overhoop gooien. Ik weet niet hoe lang jij al gestopt bent met anticonceptie en hoeveel regelmatige cyclussen je hebt gehad. 
Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in je handen krijgt :)

Bedankt voor jullie reacties. Om terug te komen op de vragen: ik heb 15 april mijn ovulatie gehad. 
Ik ben al 3 kwart jaar gestopt met anticonceptie en een half jaar lang alleen maar regelmatige cyclussen gehad! 

Ik ga over drie dagen nogmaals testen als ik dan nog steeds niet ongesteld wordt..

Ik heb bij mijn 2e zwangerschap ook eerst 2x negatief getest (na NOD), toen inderdaad maar een paar dagen gewacht en daarna eindelijk een positieve test. 
Hoe lastig het wachten ook is, ik denk dat je beter in 2-3dagen weer kan gaan testen mits je dan nog steeds niet ongesteld bent geworden.

Ik ben nu 4 dagen overtijd!
Het wachten is inderdaad heel spannend, maar ik ga netjes 3 dagen nog afwachten en proberen er niet al te veel mee bezig te zijn! ;) 

Terug
Bovenaan