Overtijd, negatieve testen.. zwanger?

Hoop dat het voor jou nog een positieve test oplevert!! Begin dit jaar zat ik in hetzelfde schuitje... regelmatige cyclus en toen opeens overtijd.  Testen bleven maar negatief,  uiteindelijk na 6!! weken ongesteld geworden.  Wat een hel was dat.

@doggielover wat vervelend om te horen!! Lijkt mij heel naar zo'n lange periode in onzekerheid! En lief van je, bedankt! 

We zijn net bij de gynaecoloog geweest (niet in NL), echo gehad en een bloedonderzoek waaruit blijkt dat de twee tests die we twee dagen eerder hadden gedaan klopten: mijn vrouw is zwanger. Hoewel mijn vrouw's cyclus vaak onregelmatig is, waren de twee voorgaande cycli precies 30 dagen. Ovulatie vond ook precies op de 'juiste' datum plaats. Deze cyclus geen ovulatie op de berekende datum, maar pas 8 dagen later! Uiteindelijk op de NOD een negatieve zwangerschapstest, en een week later wéér negatief. Toch bleef menstruatie uit. Op de 44e en 45e dag sinds laatste menstruatie toch nog maar eens getest, en wat bleek, toch zwanger! Ik wil natuurlijk geen valse hoop geven, ik weet (zoals velen hier) uit ervaring dat elke keer weer een negatieve test best zwaar valt. Maar een negatieve test hoeft dus niet per se te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik ben de optimist van ons tweeën, mijn vrouw de pessimist (die tests zullen toch wel kloppen?). Nadat de tests positief waren was het ineens omgedraaid :p  

Heb je ovu testen gedaan? Ik had vorige maand ineens een cyclus van 40 terwijl ik normaal een cyclus van 28/29 heb al is het sinds december erg onregelmatig variërend van 23 tot 40. 

Terug
Bovenaan