A
Anoniem
Guest
Hey meiden. Ben nu bezig met dag 42 van mijn cyclus. We zijn sinds 3 maanden weer bezig. Eerste cyclus was 35 dagen, tweede 40 dagen en nu dus 42 dagen. Heb besloten pas vrijdagochtend te testen, omdat bij de vorige thuistesten negatief aangaven en pas uit bloedtest bleek dat ik zwanger was. Kan slecht tegen steeds die negatieve testen en dan toch nog afvragen of het echt niet zo is. Die spanning.....ondragelijk!
En dan al die 'symptomen'; die dus ook gewoon op ongi kunnen wijzen...... lage rugpijn (al een week); weeïg gevoel in m'n onderbuik, 's avonds wat misselijk (had ik bij vorige zwangerschap ook). Iedereen kent het wel en dan je steeds afvragen of je het je niet inbeeld allemaal.... Aaah wordt gek van mezelf.
En dan al die 'symptomen'; die dus ook gewoon op ongi kunnen wijzen...... lage rugpijn (al een week); weeïg gevoel in m'n onderbuik, 's avonds wat misselijk (had ik bij vorige zwangerschap ook). Iedereen kent het wel en dan je steeds afvragen of je het je niet inbeeld allemaal.... Aaah wordt gek van mezelf.