Overtijd...of niet...Spannend!

Hoi!
Even een vraag...

Na het slikken van de pil komt mijn stopweek niet op gang, ik word dus niet ongesteld. Hoe is het bij jullie verlopen toen je de laatste pil nam? Kwam je stopweek gewoon op gang en ben je in de maand erna gaan aantellen?

Heb al een test gedaan, maar die was negatief.
Heel vreemd allemaal, vooral omdat je echt de klok gelijk kunt zetten op mijn cyclus.

Nog veel vreemder omdat ik helemaal niet van plan was om te stoppen met de pil. Ik wilde gewoon weer aan een nieuwe strip beginnen na mijn stopweek. Nu wacht ik maar even tot ik écht zeker weet wat er aan de hand is.

Ik ben zelf voor mijn derde rond 1e kindje.
Maar ik ben na het stoppen gewoon ongi geworden hoor.
duurde niks langer.
Maar misschien zit je zelf niet lekker in je vel, en doet je lichaam gewoon wat raar. Het kan best zijn dat als je een paar dagen wacht je wel ongi bent.
Vertrouw je het echt niet ga dan even naar je HA.
Dan heb je echte zekerheid. (aangezien sommige zwangere vrouwen wel 5 testen negatief hebben en een bloedtest positief).
Over mijn verdere cyclus. Daar heb ik geluk mee.
Een echte regelmatige. Precies met volle maan. Grappig he.
En dit was bij mij al direct naar mijn laaste keer pil. Dus de eerste maand na mijn pil gebruik.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
Groetjes, en succes

Hoi meiden,
Ik ben nog niet over tijd hoor ( was het maar zo )
We zijn ruim anderhalf jaar bezig voor ons eerste kindje maar het wil nog niet echt lukken.
M'n man is onderzocht en ik heb ook wat onderzoekjes gehad maar alles is in orde.
Ik heb een onregelmatige cylcus en gebruik daarom ovulatietesten.
Afgelopen maand had ik een pos test op dag 21. Ik had heel erge pijn rechts in m'n onderbuik wat door trok naar m'n rechter boven been.
De 2 dagen erna had ik heel veel cervixslijm. Nauurlijk hebben mijn man en ik gericht geklust.
Ik heb medicijnen grkregen en die moet ik gaan slikken als ongesteld word.
Wat ik natuurlijk niet hoop.
Ik heb geen symptonen die kunnen wijzen naar een zwangerschap.
Ik heb wel meer hoofdpijn ( dit heb ik dagelijks), en extreem moe.
Ik heb het gevoel alsof ik kan blijven slapen.
"S avonds rond een uur of 9 vallen m'n oogies al dicht, haha.
In principe moet ik a.s vrijdag of zaterdag ongie worden.
Ik duim voor jullie hoor meiden!
Liefs van Marie

Tinkerbel, ook bij mij kwam mijn stopweek vanzelf en op tijd op gang toen ik stopte met de pil; we begonnen voor onze eerst.

The Lovely, wanneer mijn nod is...... dat zou ik ook wel willen weten. Mijn cyclussen zijn helaas niet zo geweldig precies. Dat is ook wat steeds de spanning brengt. Voor mijn eerste zwangerschap werd mijn cyclus iedere maand een paar dagen langer. Daar ben ik nu dus ook bang voor. Maar als dat zo is gaan we gewoon weer vol goede moed naar de gyn. Nu ben ik op dag 42. Maar de vorige cyclus was wat raar. Had 3 dagen slijmverlies en daarna  5 dagen gewoon ongi. Deze cyclus tel ik vanaf de eerste ongi dag. Als ik tel vanaf de eerste dag bruinverlies, dan ben ik nou op dag 45. Lekker fris verhaal he...... ja, sorry kan het helaas niet mooier maken.

Ben blij dat ik niet alleen gek word, met 2en is toch net wat leuker en gekker!!!

Marieke, zal zeker ook voor jou duimen hoor! Anderhalf jaar gaat je niet in je koude kleren zitten. Hoop dat je snel van een prachtige zwangerschap mag gaan genieten!

Hmm... ja... Kan.
Het gekke is alleen dat ik niks heb gedaan dat anders dan anders was. Ja, ik ben er wel een of twee vergeten, dus theoretisch zou het wel kunnen, maar goed. Dan had die zwangerschapstest dat toch moeten aangeven.
Ben nu een week overtijd trouwens.

Heb maar besloten af te wachten tot wanneer eigenlijk mijn volgende menstruatie zou zijn en als ik dan nóg niet ongesteld ben, test ik nog een keer. Is het dan wéér negatief, dan ga ik wel even langs de huisarts.

Terug
Bovenaan