Overtijd van IUI 5????

A

Anoniem

Guest
Nou, ik loop inmiddels tegen de muren op... Had gisteren ongesteld moeten worden, 14 dagen na IUI nummer 5. Heb al de hele week ongesteldheidsbuikpijn, maar er komt maar niks?? Vanochtend een testje er tegenaan gegooid, maar deze was uiteraard weer 'ns negatief. WAT IS DIT NOU WEER? Ik ben na een IUI nog nooit te laat geweest, dus ben er behoorlijk nerveus over. Elke 10 min naar de wc, jullie kennen het wel...
Als ik het maandagochtend nog niet ben moet ik naar het ziekenhuis voor een bloedtest, helaas doen ze dat niet in het weekend, anders had het morgen al gemogen: balen!
Komt het vaker voor na een IUI? Ik heb het echt nog nooit gehad...

Iedereen weer veel succes! Wordt vervolgd voor mij...

liefs Saartje

oooohhhhh dat is echt spannend ja..............ik hoop echt goed nieuws!!!!! Ga er ook nog bij duimen hoor!!!!! Groetjes!!!!

Ik sluit me helemaal bij Deez aan, weet alleen niet hoe ik plaatjes moet plaatsen anders had hier ook een mooie grote kaars gestaan voor jou.

Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!

kruimel

jeetje wat spannend zeg!!! hoop voor je dat de ongi lekker weg blijft!! Ik ga hard voor je duimen!!

veel liefs
Sjan

JEeeee wat SPANNEND! Welke test heb je gebruikt? Toen ik zwanger was deed het eigen merk apotheek het namelijk niet maar de clear blue wel.
Wat zou het GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!! zijn he!! Enne dat kind van jou is nu al gek op champagne hoor!! hihihihi!
lfs ing

Hoi Saar,

Spannend...........
Hoe is het nu met je?
Mijn arts zei 2 weken geleden nog tegen mij dat het allemaal wel wil gaan als je hormoongestimuleerd (wat een woord zeg) bent. M.a.w. menstruatie enzo komt snel en goed op gang.
ik hoop echt voor je dat het een goed teken is!!!!!
Succes.

Lfs, Kippie.

EN EN EN EN EN ??????????????????????????????????????? NOG STEEDS NIET ONGI HOOP IK!!!!! Heb je nog een keer getest???
Laat ff wat horen!

lfs ing

NOG STEEDS NIKS!!!! Ik heb vandaag niet meer getest omdat ik morgenochtend toch naar het ziekenhuis moet voor een bloedtest en ik hier alleen van die brakke goedkope internet-zwangerschapstesten heb liggen die volgens mij niks waard zijn..
Fijn dat jullie zo met me meeleven, ik vind het maar spannend allemaal!
En inderdaad in een hormoongestimuleerde cyclus hoor je 'gewoon'na 14 dagen ongesteld te worden. Ik gebruik geen progestan (want die kan nog weleens de boel vertragen heb ik gelezen) dus wie weet???? Zo laat ben ik bij een IUI nog nooit geweest...

TO BE CONTINUED!

x Saartje

Terug
Bovenaan