Overtijd van IUI 5????

oo mensen kinderen,

Dat is nog eens zenuwslopend!!!!!!!!!!!!!

Bij mijn eerste had ik op NOD ook nega test en 2 dgn later een duidelijke positieve test!!

Wat zegt je gevoel??
Ik had eigelijk allemaal kleine vage klachten, die ik achteraf echt wel in een puzzeltje kon plaatsen vh zwanger zijn...
Ik hoop zo voor je dat het raak is!!!!!!
Ik doe zo mijn petje af voor alle meiden die in het iui en ivf trjaect zitten!!!!!!!!!!!!

Sterkte ne morge n kijk ik snel hier of je al wat hebt laten weten!

Hi Saartje, oh, wat spannend zeg, meid, ik hoop zo voor je dat het gelukt is. Ik weet precies wat je doormaakt, heb het zelf ook wel eens gehad, helaas, bij mij was het uiteindelijk toch nog doorgekomen, maar goed, dat is niet voor iedereen zo hoor! Heel veel succes de komende uren en ik hoor het graag van je!

Liefs, Pleun

Spannend zeg!!!! Ik ben ook wel eens naar de IUI overtijd geweest. 1 of 2 dagen Toen was de terleurstelling nog groter voor ons, want je begint echt hoop te krijgen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!! Laat je het gauw aan ons weten?

Hoi Saartje,

oh, wat spannend. Ik hoop dat je zwanger bent. Maar ik had het vorige keer met IUI (met alleen pregnyl) dat ik pas op dat 30 ongi werd terwijl dat gewoon op dag 28 had moeten gebeuren.
Maar zolang je niet ongi bent is er nog altijd de kans dat je zwanger bent.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je morgen positief bericht krijgt.

groetjes Belle

Nou, ik ben dus nog steeds niet ongesteld, ondertussen is dit de derde dag... Heb vanochtend bloed laten prikken in het ziekenhuis, ze bellen me na 14.00 uur terug met de uitslag. Zit op m'n werk, dus een rare situatie is het wel, zeker omdat niemand op werk weet dat ik met IUI bezig ben. Dus wat de uitslag ook is, is kan niks laten merken .
Bedankt voor al het meeleven, deze ronde blijft spannend tot het eind!

Liefs Saartje

SPANNEND!!!!!

Ik zit vandaag nog in de ziektewet van de kijkoperatie, dus ik hou het forum vanmiddag in de gaten!!!!!

succes, Kippie.

Nou Saartje, het is wel erg spannend zeg, het komt nu wel erg dichtbij! Ik duim voor je.

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan