Overtijd.......

A

Anoniem

Guest
Ha meiden, ik heb ook weer wat. Afgelopen zondag was het 4 weken geleden dat ik ongesteld was geworden. Meestal wordt ik ongesteld tussen de 24e en de 26e dag en zit nu op de 31e dag en nog geen rode duivels te bekennen.
Zondag wel een testje er tegenaan gegooid, maar die was negatief. Ik was er ook hardstikke nuchter onder, want het is nog nooit positief geweest, dus het zou we erg bijzonder zijn dat het nu positief zou zijn.
Inmiddels in het dinsdag en nog steeds niets te bekennen en nu krijg ik het toch wel een beetje warm, wat denken jullie?????????

Kus, Pleun

Ha Pleun,

Ze zeggen altijd dat als je negatief test en je een paar dagen later nog geen  hebt, je de test "gewoon" maar moet herhalen. Ik hoop voor je dat de volgende test wel positief zal zijn en dat ik je mag begroeten op het oktober 2007 forum ! Dat zou wel heel leuk zijn !!

Succes

Het grappige van de hele situatie is dat ik met een koelkast vol medicijnen op de duivels zit te wachten zodat ik met de 2e IVF/ICSI poging kan beginnen, daarom laat het me tot op heden nog een beetje koel, omdat we al zo lang bezig zijn, dat dit in onze ogen helemaal niet kan, maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...................

Kus

Nou dat is spannend zeg... Je hebt nu 2 dgn geleden getest... Misschien vandaag of morgen toch nog maar eens een testje er tegen aan gooien. Het zou wel echt een superwonder zijn als het nu zomaar vanzelf gelukt is...

Ik duim voor je!
groetjes,
mama Peet

Hoi Pleun,

Om gek van te worden, al die onzekerheid. Ik hoop voor je dat je snel meer weet en dan natuurlijk het meest positieve! Ik hou het forum in de gaten.

Lfs, Kippie.

Hoi Pleun,

weet je al wat meer?
Ik hoop echt voor je dat de duivels wegblijven en je lekker zwanger bent!!

Liefs Janu

Hoi Pleun,

Meid, wat spannend!!!!!!!!!! Ik hoop het echt voor je dat je lekker zwanger bent en niet aan poging 2 hoeft te beginnen. Ik duim in ieder geval voor je. Verder kijk ik elke dag wel even op het forum of er al nieuws van jouw kant is. Ik leef enorm met je mee en hoop op onwijs goed nieuws!

Dikke knuffel van Ibbeltje

Terug
Bovenaan