Overtijd.......

OOOOOOOHHHHHHHH meid wat spannend zeg. Ik zal ontzettend voor je hoor. Spannend we horen het wel natuurlijk. En als het te lang duurt gewoon weer gaan testen hoor. Veel suc6

groetjes van Cindy

Hoi meiden, ik weet nog steeds niets, geen rode mannen, maar ook wederom een negatieve test gisteravond. Ik word er een beetje treurig van. Ik reken erop dat ik niet zwanger ben hoor, maar toch, iedere dag wordt het wel een beetje spannender. Ik zei vanavond nog tegen mijn man: het zou toch wel vreemd zijn dat we nu per ongeluk zwanger zouden worden, terwijl we al 3 jaar bezig zijn.

Eén tip mocht het zo zijn: Zell am See heeft zeer vruchtbare grond..................

Ik ben vandaag om een nieuwe test gegaan, dit keer Clearblue, nog nooit gebruikt, maar goed, wilde eens wat anders dan Predictor, maar zolang ik nu zenuwen de baas blijf, ga ik nog niet testen, ten eerste zonde van het geld, en ten tweede om de dag testen is ook een beetje sneu, vinden jullie niet?

Ik ga zo ons bedje maar weer opzoeken, en wie weet, ik hou er rekening mee dat die mannen komen hoor, sta er niet van te kijken, maar nog geen pijntjes of vlekjes te zien.

Weet iemand van jullie misschien of je ook overtijd kan zijn tgv de vele hormonen die ik heb geslikt/gespoten/gesnoven voor onze eerste IVF poging?

Kus, Pleun

NB: Ibbeltje, ik denk ook aan jou hoor, en reageer niet meer op alle items hier (even niet te veel mee bezig), maar kijk ook elke dag om te kijken hoe het me jou gaat.......

hoi Pleun,

ik heb 2 kanten te vertellen....

eentje is dat ik na mijn mislukte 2e icsi 2 maanden niet ongesteld ben geweest dus inderdaad....hormonen spuiten etc kan je hele cyclus in de war schoppen.  

2e is toen wij in 2002 een mislukte icsi achter de rug hadden en ik paar maanden later ook overtijd was en een test deed was ie hartstikke positief (was toen al wel ruim 6 weken zwanger toen ik de test deed) en dit na ruim 3 jaar proberen dus......

ik blijf toch nog even voor je duimen en hoop dat jullie ook voor het wondertje gaan...... ik kan over allebei meepraten want ons wondertje wordt alweer bijna 4 jaar dus......

groeten,

Nikita

Terug
Bovenaan