Overtijd

Hallo,

Ik ben nu 1 dag overtijd (ik weet dat het wat aan de vroege kant is). Heb nog geen test gedaan ben van plan om er morgen 1 te halen.

Wel heb ik al sinds ongeveer 2 weken extreem gespannen en gevoelige (meer tegen het pijnlijke aan) borsten en gevoelige tepels. Ook sinds die tijd vaak het gevoel hebben dat ik moet plassen, en rommelende darmen.

Iets meer dan een week geleden had ik ook flinke krampen, leek een beetje op menstruatiekramp.

Vooral smiddags ben ik moe. En erg droge huid.

Ben alleen niet misselijk of iets dergelijks.

Het kindje is meer dan welkom dus ben ook best zenuwachtig.

Wat denken jullie?

Alvast bedankt :)
 
Hallo,

Met de symptomen die jij allemaal beschrijft, ben ik er bijna wel zeker van dat jij zwanger bent!! Toen ik van de eerst zwanger was, had ik precies dezelfde symptomen!

Veel succes morgen met testen!

Groetjes
 
Ik zou testen. Maar ik heb elke cyclus hele zere borsten en meerdere symptomen.  Dus ik zou pas juichen bij een positieve test. Lichaam kan je heel goed voor de gek houden.
 
Ik herken me in supertje haar verhaal!  Ook deze keer had ik 'last' van bepaalde symptomen....

Niets is wat het lijkt soms maar ik hoop voor je dat je een positieve test hebt  ☺
 
Herkenbaar.. Helaas had ik soortgelijke symptomen, maar wel een negatieve test. Ik was drie dagen over tijd. Na een test weet je het was zeker.. Hopelijk pakt het voor jou wel positief uit! Succes!



 
Heb de test gedaan helaas was deze negatief.  Dus nu maar wachten tot ik ongesteld ben en het blijven proberen.

Is toch altijd een teleurstelling zo'n negatieve test als je het graag wilt.
 
Jammer zeg!! Hopen dat het de volgende ronde beter gaat!

Heb je wel regelmaat in je cyclus?
 
Terug
Bovenaan