Overtijd

Hoi dames

Mijn vriend  en ik willen een kindje  afgelopen zaterdag moest ik ongesteld worden dat is dus niet gebeurt zelf merk ik aan me lichaam dat er van alles veranderd in me lichaam ik heb al twee keer een test gedaan eerste keer was het negatief en de tweede keer een heel vaag tweede streepje op de test deze heb ik afgelopen dinsdag gedaan maar  het was geen ochtendurine . Vandaag was dat het wel maar met een kruidvat test en was de test negatief ik heb erge pijn in me onderrug me onderbuik voelt hard en ben wel misselijk  maar het komt er niet uit kan iemand me helpen
 
Wel fijn dat je daarmee regelmaat hebt Fjip! Alleen nu dus overtijd? Inmiddels nog niet ongesteld? Dan zou ik nog een test proberen.. Alleen die teleurstelling , als die weer negatief is, is zo zuur.. En had je in de ochtend getest?



 
Hoi Sanne,

Spannend zeg!! Ik heb nog niet voldoende ervaring met de testen om je te helpen. Ik ben op 22-11 gestopt met de pil, menstruatie kwam drie dagen later op gang dan bij cyclus met pil. Door veranderingen van hormonen dacht ik ook zwanger te zijn, test gebruikt van Clearblue. Duidelijk niet zwanger helaas. Even later kwam de menstruatie op gang..

Als je denkt zeker te zijn, zou je misschien die nog kunnen gebruiken? En anders huisarts?
 
Ben inmiddels ongesteld dus helaas. Volgende keer beter.

Ik moet zeggen we zijn er niet bewust mee bezig dus als het gebeurt dan gebeurt het. Mijn vriend moet nog aan het idee wennen dat we misschien straks met z'n drietjes zijn.
 
Jammer Fjip! Wie weet de volgende ronde :)

Bij ons net zo hoor! Alleen nu we al eventjes bezig zijn, wordt mijn man ook serieuzer. Hij is er meer mee bezig, ook bewust. Best schattig!

Ik heb als het goed is komende week eisprong, en dan weer de wachtweken.. Spannend.
 
Sanne de kruidvattest is de meest betrouwbare. Die 2 voor 5 euro. En ik heb echt heel veel testen geprobeerd. De oudste heeft 2 jaar geduurd. De tweede ging gelukkig snel en we zijn nu ruim 3 jaar bezig voor een 3e. Heb er wel de nodige ervaring mee. Hoe regelmaat je ook ongesteld bent, soms zit er gewoon een rare cyclus tussen. Bii mij ligt het er zelfs aan op welke eierstok er een follikel groeit. Zelfs toen dat gestimuleerd en in de gaten gehouden werd. Ook dan zat er zelfs nog weleens een cyclus bij dat ik 3 dagen overtijd ging vals positief testte en alsnog niet zwanger was. Je lichaam kan je echt voor de gek houden. Daarom zei ik eerder al. Niet eerder juichen dan dat je een positieve test hebt. Stress en spanning kunnen er ook voor zorgen dat je dagen (zelfs weken) later ongesteld wordt.

Sorry voor het negatieve verhaal. Maar ik blijf liever realistisch en het is bedoeld om op grote teleurstellingen voorbereid te zijn.
 
Goedemorgen dames,

Ook ik ben overtijd (4dagen) maar test helaas negatief. Ik heb nooit de pil gebruikt en zit nu in ronde 5.. waarschijnlijk luister ik te vaak naar mn lichaam en lijkt alles op ' ah dat hoort erbij ik ben zeker zwanger' je lichaam kan je echt goed voor de gek houden..dit is zoo zenuwslopend! Ik heb een digitale cb gekocht maar daar wacht ik nog even mee, ik test dagelijks met de zs van de action:)) hebben jullie daar ervaring mee zijn die ook gevoelig genoeg..of moet ik gewoon een goede / dure kopen?
 
Action is minder gevoelig, maa4 vergelijkbaar met de CB Digital. Die van kruidvat zijn 2 voor 5 euro. Duurder dan die 1,49 van de action. Maar stukken goedkoper dan de bekende testen.
 
Terug
Bovenaan