Overvoed??

nogmaals, je doet het super hoor!!!!

Dat CB... pfff bij mij ook oor in oor uit....

Stan was een keer in verhouding met de gemiddeldes te weinig bijgekomen volgens hun. Nou hij had nog geen fles gehad, en net flink gepoept. Als hij dat nog niet had gedaan was het waarschijnlijk wel goed geweest!!!!

Stan is vanzelf steeds minder gaan drinken. Meestal nog voordat het eigenlijk de tijd was om minder flessen te geven. Gelukkig hoeft hij er nog maar 4 per dag. Tussendoor geef ik hem eigenlijk niet erg veel.... Misschien een slokje water. Een korstje brood... Maar das meer om interessant mee te doen vind hij.

liefs

Hoi Nathalie,

Je overvoed ze niet hoor. Zolang zij zich er goed en happy bij voelen doe je het goed. Je moet alleen die dingen oppikken van anderen die jou een goed gevoel geven. Helaas blijven de goedbedoelde meningen en commentaren die niet bij je passen altijd hangen. Ieder kind is anders. Kijk goed naar ze, luister goed naar ze en als zij happy zijn, ben jij het ook! Heel simpel!

Ik ben ook al het commentaar zat en onze dochter is ook onze eerste, maar ze lacht de hele dag en slaapt ontzettend goed, dus wij laten het lekker zo.

Groetjes, Irene

Dit is ongeveer ons schema,
8.30 bv
10.00 fruithap
13.30 broodkorst of yogolino van nestle.(soort kwarkje)
14.00 bv
17.30 groenten met aardappel(nooit zo veel)
18.30 bv
21.00 bordje pap
vaak aansluitend nog bv daarna.
en dan altijd nog 1 soms 2!!nachtvoedingen
denk ook wel eens dat hij te veel krijgt,maar heb het idee dat bv geen voeding meer voor hem is maar gewoon drinken omdat hij dorst heeft.
hij eet gewoon genoeg om geen nachtvoeding m
eer te hebben,maar zal wel gewoonten van hem zijn en lekker kroelen natuurlijk
liefs jootje

Ik heb ook maar besloten het lekker te doen zoals wij denken dat het goed is! Vandaag hebben ze hun fles van 11u weer niet helemaal op en ik had maar 150+5 gemaakt, De fles van 15u ging er ook niet helemaal in, dat was 180+6. Het korstje brood is op de grond beland en het potje groente ging ook niet helemaal leeg....Lijkt me toch dat ze vandaag echt niet teveel gegeten hebben! Straks nog een lekker flesje en dan heerlijk (door?) slapen!

Nathalie, als je het over overvoeden hebt. Onze meid van nog geen 6 maanden eet momenteel het volgende:
7 uur bv en 100 ml pap
11 uur flesje 110 ml
14 uur bv en halve boterham
17 uur flesje 150 ml
17:30 uur 2 eetlepels broccoli en een slokje water uit een gewone drinkbeker
19 uur bv en slaapt door!

Ik weet niet waar ze het momenteel laat haha, maar vind het heerlijk dat ze al eet van een lepel en wil drinken vanuit een gewone drinkbeker. Mijn schoonouders wisten niet wat ze zagen. Het is zo'n lekker ding!

Terug
Bovenaan