<p>Hoi hoi!</p><p>Onze dame wordt tegenwoordig rond 3 a 4 uut wakker. Terwijl ze eetst tussen 6 en 7 kwam. </p><p>Gister dacht ik oke ik ga je wel voeden maar niet verschonen doe ik anders ook niet. Zo gedacht zo gedaan. Maar na t voeden bleef ze mopperen... grr oke ik ga je luier verschonen misschien een poepi. Dat niet maar wel heel heel erg vol van de plas haar romper was zelfs nat. Dus hop verschonen en naar bed. Kan gebeuren. </p><p>Vandaag half 4 en ze is weer wakker. Dus ik dacht nou dan zullen we eerst naar de luier kijken. En ja weer over vol! Nu geen natte romper gelukkig. </p><p>Maar ja wat nu? Ze is 5.1 kilo en zit in maat 2 van pampers. Ik heb geen zin om steeds zo vroeg op te staan en haar te verschonen. Ik sta namelijk meteen aan en kom moeilijk in slaap. Ook die kleine meid duurt t even voordat zee slaapt. Dus ben dan soms 2uur met haar bezig. </p><p>Nu moet ik weer werken en heb morgen een dienst om 7uur. Als zij 4uur komt en pas tegen half 6 slaapt. Kan ik gewoon doodleuk mijn dag bijna beginnen. </p><p style="text-align: center;">Wie heeft een tip! </p>