Overvolle plasluier nacht

Gebruik ze nu alleen voor de nacht, maar als mijn pak 2 pampers op is stap ik helemaal over op 3. Vind het fijn dat maatje 3 stuk hoger op haar ruggetje zit.
hoop voor je dat het werkt! 

Je hebt geen zin om op te staan om haar te verschonen ??
Vind dat wel sneu eigenlijk.
Je kindje kan nog vaak genoeg wisselen  van ritme en snachts komen voor dingetjes. 
Maargoed.
Om jou vraag te beantwoorden misschien  kun je inderdaad maat 3 proberen.
Een vriendin van mij heeft speciale nacht  pampers en haar kindje doet er van 7 tot 7 mee en lekt er niet mee door.
Misschien is dat wat voor je.
Succes

[quote quote=10170604]Sta jij wel te springen van geluk als je ’s nachts een luier moet verschonen dan? Niemand heeft daar toch zin in…[/quote]
En daarbij wil je toch ook voor je kindje niet dat hij/zij daar wakker van moet worden terwijl de nachtrust nog niet klaar is. 
Ik vind het niet 'sneu' maar vooral eerlijk. Zeg nou zelf, snachts eruit moeten is gewoon ruk. Dat heeft niets te maken met dat je dat met alle liefde doet voor je kind.

[quote quote=10170604]Sta jij wel te springen van geluk als je ’s nachts een luier moet verschonen dan? Niemand heeft daar toch zin in…[/quote]
Nou ik vind dat niet erg hoor ?

En daarbij?
tuurlijk wil je niet dat je kindje daar van wakker word, dat zie je mij toch ook niet zeggen
Alleen dat ik het  sneu vineom te lezen dat je der geen zin in hebt om snachts je bed  uit te komen.
En tja het is heel eerlijk inderdaad ??

Maargoed ieder zn ding

Inderdaad een luier maatje groter proberen. Doe ik ook altijd voor de nacht. Mijn dochter draagt overdag gewoon kruidvat luiers. In de nacht een echte pampers om. Die zijn voor de volle nachtluier echt wel fijner. 
En als ze s nachts verschoond moet wordeb, doe ik dat altijd gewoon in haar bedje met een heel klein lampje aan. Niet uit bed halen, dan zijn ze wakker.. als ze daarna moeilijk in slaap komt geef ik soms 60cc melk. Net genoeg om weer lekker in slaap te vallen 

Terug
Bovenaan