Overzicht NOD's januari

@wy2006,

volgens mij hadden wij het zelfde idee. ik wou overal een tab tussen zetten zodat niet alles zo aan elkaar geschreven zou staan. helaas is dat me niet gelukt.

groetjes hilda

nee, klopt, dat wilde ik ook, maar het lukt niet anders dan zo aan elkaar. daarom had ik er enters tussen gedaan voor het overzichtelijke. maar bedankt voor het jullie aanvullingen! zo is het ook prima. staat in elk geval op volgorde van datum.
spannend voor sommigen!

Ik heb ondertussen vernomen dat Neomy toch wel een streepje in beeld heeft gekregen! Hiep hiep hoera, de roze wolken zijn al in beeld.

Ik vind het wel ontzettend spannend. Ik heb nu 2 kinderen en dat is een apart verhaal. De oudste(Zoon van bijna 6) is door de pil heen in onze huwelijksnacht geknutseld. Ik was daar helemaal nog niet mee bezig en ja... ik was toch aan de pil. Maar door de spanning werkte die niet optimaal.
Onze dochter van 2 waren we stiekem aan het denken aan een tweede. 1 keer geen condoom gebruikt omdat we dachten dat ik niet meer in mijn vruchtbare periode zou zitten en 9 maanden erna had ik een kerngezonde dochter in mijn handen.

We willen nu nog graag een derde ( en tevens de laatste door keizersnee) en dit is de eerste waar ik naar toe leef. Ik begrijp nu echt de verhalen van andere moeders hoe spannens het is. Dus toi toi toi allemaal en hou de zenuwen in bedwang. Is beter voor je bevruchting zeggen ze!!! hahahaha.

Groetjes Tamara

NOD Naam Leeftijd Kindje nr Ronde
1 jan Neomi 25 1e? 2
6 jan Daycey 27 1e 19
7 jan Vlinder 25 1e 14
12/13 jan Jaqueline 24 1e 1
14 jan Yvon26 27 2e 5
18 jan Hes 24 1e 5
18 jan Chade 28 2e 8
24 jan Esther 31 4e 1
24 jan Tataartje 30 3e 1
20/27jan Las 33 2e 2
31 jan Lotte 28 2e 2
3 feb Tamara 23 2e 2
?? Lisette 27 1e 5
?? Lotje 21 1e 8
?? Hilda 29 1e 16

Hoi hoi,

Ben zo vrij geweest om mijzelf er ook tussen te zetten.

Groetjesss

Terug
Bovenaan