ovu-test als zwangerschap test?

Een vriendin van me kwam ook met dat verhaal.
Omdat ik op dat moment zwanger was heeft ze me gevraagt of ik niet een ovutestje wilde doen.
En ja hoor, een smilie.
Een ovutest kan dus inderdaad positief zijn als je zwanger bent, maar ik zou zelf toch een zwangerschapstest doen om het zeker te weten.

ja uiteraard een zwangerschaps test .. maar voor de allernieuwschierige mensen kun je al na 10 dagen na je ei een ovu test doen hihi..

ikzelf heb nog geen posi ovu test.. en heb zaterdag mijn NOD.. dus zal wel zien of ik ongi word hihi.. zal wel weer..
xxx

haha dass een leuk nieuwtje.
ligt het er niet aan welke ( welk merk) ovtest je gebruikt dan?
ik heb er ook nog genoeg liggen van sensitest maar helaas maar tot volgende maand goed. heb ze nog liggen van de vorige poging om zwanger te worden en dat is 2 jaar geleden.
we rommelen nu maar wat aan, nog niet echt serieus maar af en toe doe ik een ov test want ik vind het zonde om ze te laten liggen en zo krijg ik een beetje het overzicht hoe lang me cyclus dan duurt aangezien het erg verschilt per keer.
3 weken, 8 weken, 6 weken en ga zo maar door.

maar goed als ik weer zwanger mag raken zal ik het eens proberen om te testen of het zo is.

hey peetje..

ik denk niet dat het uitmaakt welk merk test je hebt..
ovu test is ovu test toch..

hier waarschijnlijk al voor tekenen van een aankomende ongi die ik zaterdag verwacht..
zere rug en pukkels in me gezicht..:(
en ook de ovu testen negatief..

liefs

Terug
Bovenaan