Ovulatie- eisprong

A

Anoniem

Guest
<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">k zit toch nog even met een vraag.. donderdag op dag 20 een positieve ovulatie test gehad. Tot wanneer zou ik dan vruchtbaar zijn? Tot gisteren? Tot zaterdag? Of vandaag ook nog op dag 24? We vrijen al 1.5 week om de dag. Woensdag ook gevreeën en donderdag ook, afgelopen zaterdag ook. Zou het vanavond ook dan nog zin hebben? (Nee het is geen verplichting om te vrijen maar wil het gewoon weten..) </span></p>

Ik heb begrepen dat je vóór de eisprong het meest vruchtbaar bent. Na de eisprong neemt de vruchtbaarheid snel af. 

en met snel bedoel ik binnen 24 uur niet meer vruchtbaar..

@maylena bedankt voor je bericht! Nou dan hebben we het denk ik wel goed, hihi! Donderdag mijn piek en dan paar uur daarna is de eisprong dus dat zou die vrijdag geweest zijn, denk ik. We wachten het af.. 

Je bent van 5 dagen voor tot 2 dagen na je eisprong het meest vruchtbaar. Het hoeft dus niet vandaag. En een tip... heb gewoon lekker seks als jullie er zin in hebben ;)

Je bent echt niet tot 2 dagen na je eisprong vruchtbaar. Vanaf je eisprong ben je 24 uur vruchtbaar.

Eisprong is na positieve test is ongeveer 24-36 later. Dus als je donderdag een positieve test had ben je tot max zaterdag vruchtbaar.

Sperma leeft ongeveer 2 tot 5 dagen. Dus met sex heb je echt wel goed gezeten. 

Dankje wel voor de informatie! Geeft me iig goede hoop! 

Wachten het wel af... 

Terug
Bovenaan