A
Anoniem
Guest
[quote quote=10189649]@Nicx Nee ik heb geen ovulatietesten gedaan. Ik wil hier nog niet mee beginnen omdat ik dan denk ik NOG meer bezig ben met zwanger worden Ik ben even aan het googlen geslagen en het blijkt dat je vanaf vruchtbaar slijm in de meest vruchtbare periode zit. Ei komt meestal na een paar dagen slijm en na je ei gaat het slijm snel weg. Maar ons lichaam kan indd rare dingen doen! Ik heb het er indd net even met mijn vriend over gehad. Hij zegt we hebben nog een heel leven voor ons…. maar hij begrijpt nu wel waarom het voor mij zo belangrijk is dat we ons best doen rond de ovulatie. Ik zie het wel.. als het goed is hebben we nog een paar dagen. Wanneer is jouw (hopelijik) NOD? En hebben jullie goed je best gedaan rond de ovulatie?[/quote]
Goed dat jullie erover gepraat hebben. Blijven communiceren is altijd goed! Mijn NOD duurt nog even zit nu op dag 26... En heb denk ik een korte museale fase dus ik ga met dag 30 al testen. Dat is zondag.. ben heel benieuwd.
Goed dat jullie erover gepraat hebben. Blijven communiceren is altijd goed! Mijn NOD duurt nog even zit nu op dag 26... En heb denk ik een korte museale fase dus ik ga met dag 30 al testen. Dat is zondag.. ben heel benieuwd.