Help! Ik begrijp er niks meer van. Ik heb een redelijk onregelmatige cyclus waarbij ik meestal een positieve ovulatietest van clearblue heb op dag 11 en 12 (afgelopen 3 maanden tenminste) Nu ben ik deze maand ook een gestart met sensitest en vroeg me af of ik nu mijn LH piek gehad heb op 18-09? Clearblue heb ik getest vanaf dag 10 (2x per dag, omdat ik mijn ovulatie echt niet wil missen) en is nog steeds negatief (leeg rondje).
Ik ben bang dat ik mijn ovulatie nu gemist heb. Heb het zondag wel gezellig gehad, maar dat was staand onder de douche… probeer meer dan een half jaar zwanger te worden dus zijn sinds 3 maanden begonnen met ovulatietesten. Maar ik vraag me nu af of ik de piek al gehad heb..? En hoe het dan kan dat clearblue negatief blijft, terwijl deze in de afgelopen 3 maanden wel gewoon positief werden..
Ik ben bang dat ik mijn ovulatie nu gemist heb. Heb het zondag wel gezellig gehad, maar dat was staand onder de douche… probeer meer dan een half jaar zwanger te worden dus zijn sinds 3 maanden begonnen met ovulatietesten. Maar ik vraag me nu af of ik de piek al gehad heb..? En hoe het dan kan dat clearblue negatief blijft, terwijl deze in de afgelopen 3 maanden wel gewoon positief werden..