Ovulatie test..

Ik weet ook niet waar ik aan moet denken bij het gevoel van een eisprong. Ik weet dat niet iedereen het voelt maar heb wel een raar gevoel in de buik, anders dan anders zeg maar.. Maarja zou ook schijn kunnen zijn natuurlijk. 

Ik heb dat nu vanaf het einde van de middag en dan is 't er even en zakt ook wel weer af en dan komt het er weer. 

Ik zou deze test nog niet als positief beschouwen. Ik voel mijn eisprong niet geloof ik. Ik merkte alleen dat ik deze maand rond mijn vruchtbare dagen zware borsten had, maar geen idee of dat samenhangt met de eisprong 

Eitje springt vaak tussen de 20 mm - 22 mm, en groent ongeveer 2 mm per dag. Als gisteren 1 cm was, zou je ongeveer nog 5 dagen moeten wachten todat die springt.

Probeer trouwens de testen van clear blue, dan ben je niet zo aan het zoeken naar de dikte van het streepje. Smiley of geen smiley

Tip: gebruik de ovulatie indicator van sensitest. Deze is veel goedkoper en geeft met lh + en lh - aan of je op je vruchtbaarste dag zit. 
http://www.sensitest.mobi/index.php?p=sensitest-digital-ovulatietest-zwangerschapstest 

Terug
Bovenaan